Business Hi-Tech

Liviu Nistoran, Evolio: Vrem să vindem peste 20.000 de tablete în acest an

Autor: Claudiu Ilioiu, Adrian Dumitrache

25.04.2012, 10:26 1198

15:13 Lumea jocurilor a devenit un joc al banilor. Investitorii înţeleg mult mai bine modelul gratuit cu monedă virtuală, potrivit lui Andrei Lopată CEO Revo Solution prezent la evenimentului ZF Mobilio.

"Toate magazinele de aplicaţii/jocuri pentru mobil au o problemă de vizibilitate. Cine crede că face o aplicaţie sau un joc, după care postează produsul pe store iar aceasta va fi vizibilă, face cea mai mare greşeală. Topurile sunt singurele locuri unde sunt vizibile jocurile sau aplicaţiile. Ai şanse mari să ti se facă un review dacă ai făcut o reclamă pe site-ul respectiv".


14:56 "Marketingul online şi mobile este foarte "hit or miss", trebuie să reunească mulţi factori care nu ţin de business sau de advertiser ca să ducă la o vânzare", a declarat George Grama, Sales Manager Ascend Netsolutions, la ZF Mobilio.

Grama a mai spus că succesul majoritătii campaniilor de advertising se măsoară încă prin numărul de afişări şi clickuri, precizând că succesul este reprezentat mai mult prin "engagement (userul interactionează cu aplicaţia), content creat de către user, obiceiuri şi viralitate".


14:45 Ciprian Pălici, Web & UI Designer Mediafax Group, prezent la ZF Mobilio, este de părere că designul vinde în materie de aplicaţie. " O aplicaţie care are un design mai estetic are şanse mult mai mari să fie utilizată. În momentul în care faceţi o aplicaţie trebuie să ai un design peste media competitorilor".


14:09 Televoice Grup a vândut aproximativ 11.000 de tablete în 2011 şi anticipează pentru acest an să comercializeze peste 20.000 de unităţi. Citiţi articolul integral aici.


13:06 Simona Dan, GfK România: Utilizatorii de smartpone-uri au plătit pentru 12% din aplicaţiile deţinute pe terminal

Utilizatorii de telefoane inteligente (smartpone-uri) din România au plătit, în medie, pentru 12% din aplicaţiile software pe care le-au descărcat şi le deţin pe terminal, a declarat directorul Business Development al GfK România, Simona Dan, la ZF Mobilio.

"Utilizatorii de smartpone-uri din România au plătit în medie pentru 12% din aplicaţiile pe care le deţin pe telefon. 58% au plătit deja pentru o aplicaţie, iar 17% nu ar plăti niciodată pentru o aplicaţie", a spus Dan. Citiţi mai multe detalii aici.

12:11Strategia CME: Vrem să ţinem clienţii aproape de programele noastre în toate ferestrele posibile, pe toate terminalele posibile

"În puţine cuvinte, strategia noastră este următoarea: un sigur client trebuie să stea aproape de programele noastre, de produsele noastre în toate ferestrele posibile, pe toate terminalele posibile", a declarat Robert Berza, Head of Internet Division Central European Media Enterprises (CME - proprierarul Pro TV).

11:36Maia Novolan, Syscom Digital: Aplicaţiile din România nu sunt scumpe, în schimb preţul serviciilor de date nu este adaptat la veniturile românilor

"Aplicaţiile contra cost nu sunt scumpe pe piaţa locală, în schimb traficul de date este mai scump faţă de alte ţări, sau mai bine spus neadaptata la veniturile din România"

10:37 - Stefano di Persio, MEDITA: 91% din marile companii şi-au construit o aplicaţie pentru mobil

"Brandurile au fost nevoite să îşi dezvolte o aplicaţie pentru a-şi păstra o imagine foarte bine cunoscută, nu doar de dragul aplicaţiei. Aplicaţiile te ajută să îţi menţii impactul asupra pieţei", a declarat Stefano di Persio Owner MEDITA, la ZF Mobilio-Apps & Business Forum, un eveniment care are drept temă centrală evoluţia pieţei locale de aplicaţii pe mobil şi modalităţile prin care dezvoltatorii locali pot profita de oportunităţile create de explozia vânzărilor de mobile inteligente.

"Atunci când se crează o aplicaţie sau un joc, logica este aceeaşi. Trebuie să faci ceva care să permită utilizatorului să se simtă confortabil. Jocul se construieşte tot timpul cu clientul în minte. Este important design-ul".

Potrivi lui Stefano di Persio pe piaţa italiană sunt 26 de milioane de utilizatori de internet, dintre care aproximativ 12 milioane de oameni sunt activi cel puţin o dată pe zi in mediul virtual. " Dintre cei care merg pe ineternet sunt destul de numeroşi, iar timpul petrecut pe internet este în medie de 1 ora şi 21 de minute, iar cei care navighează de pe mobil petrec circa 45 de minute. Ce trăim acum este o creştere a accesării internetului de pe mobil".

Pe piaţa din italia sunt 15 milioane de utilizatori de mobil, aproximativ 57% din utilizatorii de internet, iar utilizatorii de smartphone reprezintă 42,7% din totalul utilizatorilor de divecuri mobile.

"Italia tocmai a închis licitaţia pentru oferirea de frecvenţe 4G. 4 persoane din 10 intră pe internet de pe mobil. Atunci când vorbim despre serviciile mobile, Italia are o poziţie buna pe piaţa Europeană. Companiile au devenit conştiente de ce vor să obţină. Daca brandul respective este constient de importanţa serviciilor mobile, noi putem veni în intâmpinarea clienţilor într-un timp mult mai util", a mai spus el.

Cele mai importante teme care vor fi discutate în a doua zi de ZF Mobilio

Cum poţi face brandul tău prezent în rândul aplicaţiilor

►Marketing mix-ul- cat de important este sa ai o strategie de mobile, ce tipuri de reclame pe mobil sunt si categorii de aplicatii
►Appvertising - reclamele in aplicatii sau aplicatii custom-made pentru a promova mesajul brandului tau?
►Creativitatea vs strategia in folosirea aplicatiilor
►Studii de caz: 10 aplicatii care au promovat brandul cu succes

Evenimentul este organizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu Vodafone, Nokia, Samsung şi Penta Group la Athenee Palace Hilton din centrul capitalei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO