Business Hi-Tech

Sony: S-au triplat vânzările de televizoare cu rezoluţia 4K şi cu diagonale mari

Sony: S-au triplat vânzările de televizoare cu...

Autor: Ioana Nita

24.10.2016, 00:05 313
Segmentul de televizoare cu rezoluţia 4K (de patru ori mai mare decât cea Full HD) şi cu diagonale de peste 100 cm (40 inchi) înregistrează creşteri tot mai mari pe plan local, vânzările modelelor de profil triplându-se în primele şapte luni ale acestui an în condiţiile în care românii aleg să cumpere echipamente dotate cu ultimele tehnologii şi cu ecrane din ce în ce mai mari.

„Segmentul 4K este foarte dinamic. Vânzările de televizoare 4K s-au triplat în primele şapte luni ale anului faţă de aceeaşi perioadă din 2015. Dacă în perioada ianuarie-iulie anul trecut s-au vândut 13.000 de unităţi în segmentul cu diagonale peste 40 inchi (101 cm), anul acesta volumul de vânzări a ajuns la 40.000 de unităţi”, a declarat pentru ZF Lucian Rădulescu, cluster head Sony România şi Republica Moldova. Majoritatea televizoarelor 4K cu diagonale mari (85%) sunt de asemenea modele „smart” care se conectează la internet, utilizatorii având astfel acces la o serie de aplicaţii precum jocuri sau conţinut video la cerere („video-on-demand”). Preţul unui televizor inteligent cu rezoluţia 4K şi cu diagonala de 108 cm porneşte de la circa 2.400 de lei în cazul brandurilor de categorie A. Există însă şi modele la aproximativ 2.000 de lei produse de branduri de categorie B şi C.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO