Business Hi-Tech

Start-up-ul fintech din Marea Britanie Revolut atacă piaţa locală: Formăm o echipă în România şi vrem să ajungem la minimum 100.000 de utilizatori în 2018. „Românii vor să aibă acces la servicii bancare alternative celor tradiţionale, care implică foarte multe costuri.”

Andrius Biceika, head of country managers Revolut: „Până acum creşterea din România a fost organică şi vom continua să creştem pe baza recomandărilor făcute de cei care utilizează deja Revolut. Dacă vom reuşi să ajungem la 200.000-300.000 de utilizatori la finalul acestui an, România va intra în top 5”

Andrius Biceika, head of country managers Revolut: „Până acum creşterea din România a fost organică şi vom continua să creştem pe baza recomandărilor făcute de cei care utilizează deja Revolut. Dacă vom reuşi să ajungem la 200.000-300.000 de utilizatori la finalul acestui an, România va intra în top 5”

Autor: Ioana Nita

18.04.2018, 00:07 2936

Revolut, start-up-ul fintech înfiinţat în Marea Britanie în urmă cu aproape patru ani, care le oferă utilizatorilor de smartphone-uri o alternativă la conturile şi cardurile bancare tradiţionale, lansează oficial operaţiunile pe piaţa locală, deschizând un birou în România din luna mai. Ţinta companiei este de a creşte numărul de utilizatori ai Revolut din România la cel puţin 100.000 anul acesta, de patru ori mai mult decât în prezent.

„Potenţialul de creştere pe piaţa din România este foarte mare. Românii vor să aibă acces la servicii bancare alternative celor tradiţionale, care implică foarte multe costuri – pentru tranzacţiile locale, inter­naţio­nale, schimburi valutare şi o serie de alte costuri lunare. Vedem România ca o bijuterie a Europei”, a declarat pentru ZF Andrius Biceika, head of country managers în cadrul Revolut. El a adăugat că România este atractivă pentru acest tip de business şi pentru că încă are propria monedă, iar transferurile din şi în străinătate sunt foarte folosite, precum şi schimbul valutar realizat pentru călătorii. Anul trecut, românii au făcut, spre exemplu, plăţi în valoare de 7,6 miliarde lei (1,66 mld. euro) la POS-urile din străinătate, cu 20% mai mult faţă de 2016, potrivit statisticilor BNR.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO