Business Hi-Tech

Start-up-ul românesc PriceFlux vrea să atragă 50 de clienţi în 2019: Cea mai interesantă piaţă pentru noi este SUA

Mihai Bisnel, director dez­voltare bu­siness în cadrul PriceFlux

Mihai Bisnel, director dez­voltare bu­siness în cadrul PriceFlux

Autor: Ioana Nita

19.03.2019, 00:04 955

Start-up-ul PriceFlux, lansat recent de o echipă de trei programatori cu experienţă de peste 10 ani în dezvoltarea de software  (Sorin Cristea, Peter Lupu-Vol­cinschi şi Vlad Călătoiu) are în plan să atragă anul acesta 50 de clienţi de pe piaţa locală pentru ser­viciul online de mo­nito­rizare şi analiză a pre­ţurilor pe care l-a dez­voltat.

În prezent, start-up-ul are deja 10 clienţi din Ro­mânia - ma­gazine online cu cifre de afaceri anuale de mi­nim un mi­lion de euro care vând pro­duse electro-IT, piese auto, cărţi sau bunuri de larg con­sum.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO