Business Hi-Tech

Studiu al 2Checkout: Valoarea medie a unei achiziţii de soluţii software pe piaţa românească este de 37 de dolari

Studiu al 2Checkout: Valoarea medie a unei achiziţii de...

Autor: Ioana Nita

19.10.2017, 00:06 169
Majoritatea plăţilor online realizate anul acesta în România pentru achiziţiile de soluţii software, inclusiv în regim SaaS (Software as a Service), au fost achitate prin intermediul cardurilor bancare, Visa sau MasterCard, restul modalităţilor de plată online – transfer bancar sau PayPal – fiind foarte rar utilizate, potrivit unui studiu realizat de compania 2Checkout (fosta Avangate), unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de soluţii pentru comerţ electronic din lume.
 
„În România, situaţia este similară cu cea din 2016, 90% din cumpărăturile online pentru software şi SaaS fiind achitate cu carduri Visa şi MasterCard (faţă de 88% anul trecut), 4,7% prin PayPal (6% în 2016) şi 3,6% prin transfer bancar (4% în 2016)”, se arată în raportul 2Checkout numit „Tendinţe din comerţul digital cu software & servicii online pentru 2017“. Acesta a fost realizat la nivel global pe baza datelor din platforma Avangate, parte din portofoliul 2Checkout, şi subliniază că soluţiile software pe bază de subscripţie (abonament) se menţin pe o pantă ascendentă în totalul vânzărilor globale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO