Business Hi-Tech

Studiu: Unul din trei posesori de ceasuri inteligente renunţă la ele

Studiu: Unul din trei posesori de ceasuri inteligente...

Autor: Mona Scarisoreanu

11.12.2016, 10:58 463

„De ce renunţă utilizatorii la aceste gadgeturi? Fiindcă oamenii nu le mai găsesc utile, se plictisesc de ele sau pentru că se deteriorează repede. Este o problemă reală cu care se confruntă această industrie”, a declarat Angela McIntyre, reprezentanta companiei Gartner, conform publicaţiei spaniole La Vanguardia.

Studiul a fost realizat pe 9.500 de persoane în Marea Britanie, Statele Unite şi Australia, în intervalul iunie-august 2016. Potrivit acestuia, unul din trei respondenţi au afirmat că nu îşi vor mai cumpăra un smartwatch, rata de abandon fiind de circa 29%.

În opinia reprezentanţilor companiei de consultanţă, soluţia este ca „în loc să concureze între ele pentru gamele de vârf, companiile ar trebui să aplice marje mai mici de profit pentru a câştiga cotă de piaţă”.

Datele sunt confirmate de o altă companie de consultanţă şi cercetare în IT, International Data Corporation (IDC), care arată că piaţa ceasurilor inteligente, la nivel global, a înregistrat un declin, reuşind să înregistreze cifre cu 51,6% mai mici în cel de-al treilea trimestru din 2016 în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cel mai mult de suferit de pe urma acestei scăderi o are Apple, însă reduceri ale vânzărilor le-au înregistrat şi ceilalţi competitori din piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO