Hugh Thompson, prim-vicepreşedinte şi director de tehnologie al Symantec: Dacă utilizatorul intră pe site-uri potenţial periculoase browsing-ul ar trebui să devină în mod automat mai puţin plăcut
Cea mai mare parte a utilizatorilor nu percep riscurile la care expun accesând unele site-uri sau implicaţiile acceptării unor fişiere care le monitorizează comportamentul online („cookie“-uri), astfel că firmele de tehnologie ar trebui să apeleze la antropologi şi psihologi pentru a le provoca utilizatorilor în asemenea situaţii delicate o senzaţie de teamă care să îi determine să fie mai concentraţi şi să ia astfel deciziile mai sigure.
Companiile de tehnologie ar trebui să apeleze la antropologi şi psihologi pentru a realiza o „hartă a fricii“ pe care oamenii o percep atunci când intră, de exemplu, pe o alee întunecată unde par să existe riscuri pentru bunurile lor sau pentru integritatea lor fizică, pentru a le replica în mediul online, a declarat în cadrul unei intervenţii la conferinţa Black Hat, care a avut loc săptămâna trecută în Las Vegas, SUA, Hugh Thompson, prim-vicepreşedinte şi director de tehnologie al companiei de securitate Symantec.