Business Hi-Tech

Symantec: Ar trebui să le provocăm utilizatorilor o stare de teamă similară cu o alee întunecată atunci când intră pe unele site-uri sau vor să accepte un „cookie“

Hugh Thompson, prim-vicepreşedinte şi director de tehnologie al Symantec: Dacă utilizatorul intră pe site-uri potenţial periculoase browsing-ul ar trebui să devină în mod automat mai puţin plăcut

Hugh Thompson, prim-vicepreşedinte şi director de tehnologie al Symantec: Dacă utilizatorul intră pe site-uri potenţial periculoase browsing-ul ar trebui să devină în mod automat mai puţin plăcut

Autor: Adrian Seceleanu

13.08.2018, 00:04 312
Cea mai mare parte a utilizatorilor nu percep riscurile la care expun accesând unele site-uri sau implicaţiile acceptării unor fişiere care le monitorizează comporta­men­tul online („cookie“-uri), astfel că firmele de tehnologie ar trebui să apeleze la antro­po­logi şi psihologi pentru a le provoca utiliza­to­rilor în asemenea situaţii delicate o senzaţie de teamă care să îi determine să fie mai concentraţi şi să ia astfel deciziile mai sigure.

Companiile de tehnologie ar trebui să apeleze la antropologi şi psihologi pentru a realiza o „hartă a fricii“ pe care oamenii o percep atunci când intră, de exemplu, pe o alee întunecată unde par să existe riscuri pentru bunurile lor sau pentru integritatea lor fizică, pentru a le replica în mediul online, a declarat în cadrul unei intervenţii la conferinţa Black Hat, care a avut loc săptămâna trecută în Las Vegas, SUA, Hugh Thompson, prim-vicepreşedinte şi director de tehnologie al companiei de securitate Symantec.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO