Business Hi-Tech

Taiwanezii de la Advantech: România este o piaţă cu potenţial mare de creştere pe IoT. Are foarte multe fabrici, la fel ca în China

Jash Bansidhar: În prezent investim în extinderea operaţiunilor de comerţ electronic din biroul din Varşovia pentru a putea acoperi şi ţările mai mici ca dimensiune din regiune, alături de parteneri locali

Jash Bansidhar: În prezent investim în extinderea operaţiunilor de comerţ electronic din biroul din Varşovia pentru a putea acoperi şi ţările mai mici ca dimensiune din regiune, alături de parteneri locali

Autor: Ioana Nita

17.07.2017, 00:05 215
Grupul taiwanez are implementate echipamente şi soluţii IT în peste 50 de fabrici de pe plan local.
Grupul de origine taiwaneză Advantech, specializat în furnizarea de echipamente şi soluţii software pentru digitalizarea domeniilor industriale cu ajutorul noilor tehnologii, are în plan să investească în extinderea prezenţei pe piaţa locală, prin digitalizarea cât mai multor fabrici cu soluţii IoT (Internet of Things), în condiţiile în care România este una dintre cele mai mari pieţe din regiunea Europei Centrale şi de Est. „România este o piaţă importantă pentru Advantech având în vedere numărul mare de fabrici existente aici în diferite domenii, mai ales în cel auto. Din punctul de vedere al veniturilor generate la nivel de regiune, România este a treia piaţă, după Polonia şi Cehia“, a declarat pentru ZF Jash Bansidhar, şeful diviziei IoT în cadrul Advantech pentru Europa. Veniturile Advantech la nivelul Eu­ropei se situează la circa 200 milioane dolari – 15% din afacerile totale ale grupului taiwanez. Din totalul veniturilor realizate în Europa, circa 10% sunt generate de pieţele din Europa Centrală şi de Est – aproximativ 20 milioane dolari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO