Business Hi-Tech

Teamshare: Doar 10% din magazinele online locale folosesc o platformă profesionistă de e-commerce

Teamshare: Doar 10% din magazinele online locale folosesc...

Autor: Ioana Nita

18.06.2015, 00:00 499
Doar 10% din magazinele online din România utilizează în prezent o platformă integrată de comerţ electronic, care să le permită să aibă acces în timp real la informaţii despre stocuri, preţuri şi facturi şi să gestioneze toate aceste procese astfel încât să îşi poată creşte business-ul, potrivit datelor companiei locale Entelion. „Un magazin cu o platformă performantă de e-commerce integrat şi cu produse pe stoc va procesa o comandă într-un minut, faţă de 5-10 minute în cazul unui magazin care nu utilizează o platformă intregrată. Iar costurile de procesare a comenzii se pot reduce până la un singur click: clientul a dat singur comanda, site-ul a inserat-o în softul de gestiune, persoana responsabilă cu comanda a fost notificată şi nu mai trebuie decât să o transforme în factură”, a explicat Marius Panait, fondator şi CEO al firmei Entelion, care a dezvoltat platforma de comerţ electronic Teamshare. Potrivit specialiştilor Teamshare, lipsa stocului pe un produs reduce cu cel puţin 50% şansa de a fi cumpărat, de aceea transmiterea informaţiilor de stoc este foarte importantă, şi trebuie realizată în timp real, prin sincronizarea cu softul de gestiune.Implementarea unui magazin online cu o platformă integrată de comerţ electronic poate dura între 30 de zile şi trei luni, în funcţie de complexitatea proceselor, ce trebuie modelate şi automatizate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO