Business Hi-Tech

Telekom a atras într-un an 2 mil. de clienţi prin strategia de preţuri agresive şi oferte abundente de internet

Telekom a atras într-un an 2 mil. de clienţi prin...

Autor: Ioana Nita

13.04.2018, 00:04 2202

Telekom România, cel mai mare grup de telecomunicaţii de pe plan local, a reuşit să atragă în decurs de un an 2 milioane de clienţi, prin intermediul campaniilor şi ofer­telor derulate sub campania #Netliberare. Prin aceasta operatorul şi-a propus să se repoziţioneze pe piaţa de telefonie mobilă. 

Astfel, în urmă cu un an, Telekom a lansat platforma comercială cu numele #Netliberare, prima etapă a companiei constând într-o ofertă de 5 euro dedicată clienţilor rezidenţiali, atât abonaţi, cât şi utilizatori ai cartelelor preplătite.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO