Business Hi-Tech

Telekom renunţă la încă un brand importat din Grecia: Germanos

Telekom renunţă la încă un brand importat din Grecia:...

Autor: Adrian Seceleanu

20.02.2018, 00:06 2792

♦ Grupul de comunicaţii va reamenaja în următoarele luni toate magazinele, astfel încât brandul german Telekom să îl înlocuiască pe cel elen Germanos, care va dispărea după 22 ani de pe piaţa locală.

Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţă, cu afaceri anuale de aproximativ 1 miliard de euro, va renunţa să mai folosească brandul Germanos pentru reţeaua sa de magazine, care va trece într-o perioadă de câteva luni de zile integral la brandul german Telekom.

„Grupul de companii Telekom România anunţă începerea procesului de rebranding pentru magazinele Germanos, care, astfel, devin Telekom. Lucrările pentru înlocuirea elementelor de identitate de marcă au început deja în opt magazine Germanos, iar procesul de rebranding va continua pe parcursul următoarelor luni pentru întreaga reţea naţională Germanos, care cuprinde în prezent 176 de magazine”, conform unui anunţ al grupului.

Reţeaua de magazine Germanos, dezvoltată de antreprenorul grec Panos Germanos, a intrat în România în 1996 şi a fost achiziţionată la nivelul întregii regiuni de grupul grec OTE în 2006, într-o tranzacţie de aproximativ 1,6 mld. euro. La data achiziţiei de către OTE, Germanos era liderul pieţei de retail GSM din România,  ca şi acum, dar lucra şi cu Vodafone şi cu Cosmote (fostul Cosmorom, actualul Telekom). Odată cu această mutare, grupul de companii Telekom din România renunţă la al doilea brand importat din Grecia, după rebrandingul din 2014, când Cosmote a fost înlocuit de Telekom. În Grecia, OTE continuă să folosească brandul Cosmote şi nu va renunţa nici la brandul Germanos.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO