Compania, care avea la finele lunii martie circa 4,3 mil. utilizatori de cartele preplătite, revine prin această modificare la un mix de resurse apropiat de „era Cosmote“, prin mărirea volumului de date incluse şi reintroducerea apelurilor internaţionale către reţele mobile. Odată cu rebrandingul din Cosmote în Telekom compania redusese volumul de date şi eliminase apelurile internaţionale către reţele mobile din extraopţiunile la cartele, ca parte a unei încercări de îmbunătăţire a veniturilor şi profitabilităţii. Noua ofertă de extraopţiuni vine cu un volum mai mare de date şi minute internaţionale, şi are tarife între 4,95 euro şi 9,95 euro.
Odată cu această relansare compania a introdus şi conceptul de „garantat pe viaţă“, prin care clienţii care activează una din extraopţiuni în perioada promoţională 25 iunie-31 iulie 2015 vor continua să aibă acces la aceleaşi beneficii, la acelaşi preţ şi după încheierea promoţiei, de fiecare dată când vor reactiva extraopţiunea.