Business Hi-Tech

Telekom schimbă oferta la cartele, a doua oară după rebrandingul din septembrie anul trecut

Telekom schimbă oferta la cartele, a doua oară după...

Autor: Adrian Seceleanu

29.06.2015, 00:04 842
Telekom Romania Mobile Communica­tions (fostul Cosmote), numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, şi-a relansat la finele săptămânii trecute oferta destinată clienţilor care utilizează cartele preplătite, aceasta fiind a doua modificare majoră  de la rebrandingul din luna septembrie a anului trecut.

Compania, care avea la finele lunii martie circa 4,3 mil. utilizatori de cartele preplătite, revine prin această modificare la un mix de resurse apropiat de „era Cosmote“, prin mărirea volumului de date incluse şi reintroducerea apelurilor internaţionale către reţele mobile. Odată cu rebrandingul din Cosmote în Tele­kom compania redusese volumul de date şi eliminase apelurile internaţionale către reţele mobile din extraopţiunile la cartele, ca parte a unei încer­cări de îmbunătăţire a veniturilor şi profitabilităţii. Noua ofertă de extraopţiuni vine cu un volum mai mare de date şi minute in­ter­naţio­nale, şi are tarife între 4,95 euro şi 9,95 euro.

Odată cu această relansare compania a introdus şi conceptul de „garantat pe viaţă“, prin care clienţii care activează una din extraopţiuni în perioada promoţională 25 iunie-31 iulie 2015 vor continua să aibă acces la aceleaşi beneficii, la acelaşi preţ şi după încheierea promoţiei, de fiecare dată când vor reactiva extraopţiunea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO