Business Hi-Tech

The Group a deschis o agenţie specializată pe vânzarea automată de publicitate online

Zoltan Szigeti, preşedinte al The Group

Zoltan Szigeti, preşedinte al The Group

Autor: Ioana Nita

16.04.2015, 17:05 897

Compania The Group, care furnizează servicii de comunicare şi marketing pe plan local, a lansat o agenţie de „programmatic media” numită Prometheus. „Programmatic media” presupune utilizarea unei platforme digitale pentru automatizarea vânzărilor de spaţii de publicitate în mediul online.

“Pentru noi internetul este o altă dimensiune a preocupărilor, interacţiunii, comunicării şi existenţei, inclusiv comerciale, a oamenilor şi brandurilor. (...) Prometheus este răspunsul pentru nevoia de performanţă a brandurilor, pentru soluţii eficiente de marketing în această “altă dimensiune”. Lansarea unei agenţii specializate în <<programmatic>> presupune o investiţie substanţială (...)”, a declarat Zoltan Szigeti, preşedinte al The Group.

Agenţia Prometheus oferă o soluţie completă de „programmatic media” şi „marketing analytics”, potrivit reprezentanţilor companiei, cu ajutorul tehnologiei şi al instrumentelor proprii, precum şi prin intermediul platformei şi instrumentelor specializate ale gigantului american Google.

Reprezentanţii The Group susţin că Prometheus este prima agenţie locală care a semnat un contract cu Google pentru accesul la platforma şi instrumentele de „programmatic media” ale companiei americane.

“Activitatea de <<programmatic planning & buying>>, capabilitatea de <<marketing analytics>>, deşi utilizate ca enunţuri la scară mai largă, sunt pe deplin înţelese şi aplicate de foarte puţini specialişti”, a spus Dan Balotescu, managing partner al Media Investment, parte a The Group.

Platformele de „programmatic media” fac legătura între publisheri şi branduri direct sau prin companiilor de media. Prin intermediul activităţilor de planificare, modelare şi cumpărare de tip “programmatic”, brandurile pot cumpăra o anume expunere a reclamei, pentru un anume consumator, la un anume moment, într-un anume context.

“Colegii noştri de la Media Investment ofereau deja acest tip de servicii clienţilor, dar am realizat între timp că activitatea de <<programmatic media>> este specializată şi mai sofisticată decât poate oferi o simplă divizie a unei agenţii clasice de media. În acest moment doar noi, Prometheus, deţinem pachetul complet:  instrumente proprii, tehnologie, date, capabilităţi analitice şi accesul la platforma de Programmatic Google în România”,  a menţionat Cecilia Tănăsoiu, managing director Prometheus.

Agenţia Prometheus are în prezent o echipă formată din şapte specialişti în „programmatic media” şi „marketing analytics”.

Prometheus are însă un competitor local – platforma de automatizare a vânzărilor de publicitate online „Oscar” a grupului ChargeAds, disponibilă în România prin intermediul companiei MediaCafe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO