Totalsoft, una dintre cele mai mari firme de software din România, a început în urmă cu 5 ani să lucreze la dezvoltarea noii versiuni a suitei de aplicaţii software Charisma pentru gestionarea activităţii companiilor, care generează în prezent 75% din venituri, a declarat Liviu Drăgan, CEO şi fondator al producătorului de aplicaţii.
„Versiunea 4 a Charisma este disponibila acum, dar implementările vor începe de la 1 ianuarie“, a declarat Drăgan. Noua versiune a soluţiei software poate rula din cloud şi include noi funcţii care ţin cont de cerinţele de mobilitate şi securitate generate de explozia vânzărilor de smartphone-uri şi tablete. „Noi ne-am dorit să creăm pentru utilizatorul final o experienţă de utilizare foarte asemănătoare cu cea a Facebook, a tuturor aplicaţiilor mobile care sunt acum pe piaţă. Obiectivul este să determini utilizatorul să rămână în ecosistemul tău informatic. Foarte importantă este şi securitatea pentru că odată cu extinderea ERP-ului peste tot, şi pe mobil şi pe laptop acasă, numai pe televizoare nu am ajuns - securitatea a devenit foarte importantă“, a declarat Daniel Mateescu, directorul operaţional al Totalsoft.
Totalsoft, companie cu afaceri de peste 21 mil. euro anul trecut, a fost preluată integral la începutul acestei luni de grupul Logo din Turcia într-o tranzacţie de 31 mil. euro.