Business Hi-Tech

Uber reconfirmă intenţia de a se lansa în România

Rob Khazzam, managerul care răspunde de expansiunea internaţională a Uber în regiune, a declarat anul trecut că firma este interesată de lansarea în Bucureşti

Rob Khazzam, managerul care răspunde de expansiunea internaţională a Uber în regiune, a declarat anul trecut că firma este interesată de lansarea în Bucureşti

Autor: Adrian Seceleanu

06.01.2015, 00:08 1203

Compania americană a şters anunţul pentru recrutarea unui CEO pentru operaţiunile din Bucureşti, semn că este posibil ca jobul să fi fost ocupat. Compania a refuzat să ofere detalii despre stadiul angajărilor, dar şi-a reconfirmat interesul de a intra pe piaţă.

Compania americană Uber, care în cinci ani de zile a lansat în peste 200 de oraşe din întreaga lume o aplicaţie pentru smartphone-uri prin care face legătura între utilizatori şi furnizori de servicii de transport, ar putea lansa în curând operaţiunile din România, în condiţiile în care se pare că firma şi-a completat echipa iniţială de manageri care vor coordona lansarea de la Bucureşti.

Firma americană nu mai are în acest moment niciun anunţ activ de angajare pentru România, din cele trei publicate în urmă cu câteva luni, ceea ce arată că este posibil ca şi ultimul post disponibil, de director general, să fi fost ocupat, după cele de director de marketing şi de operaţiuni.

Contactaţi de ZF, reprezentanţii companiei americane au refuzat să ofere detalii despre stadiul angajărilor, precizând că aceste date sunt confidenţiale. Întrebaţi pe de altă parte dacă dispariţia anunţurilor de angajare are o altă semnificaţie, cum ar fi să renunţe la intrarea pe piaţa locală, reprezentanţii companiei au evitat de asemenea să răspundă, reafirmându-şi interesul pentru România.

„Ambiţia Uber este de a fi prezentă peste tot - în orice oraş care are nevoie de soluţii de transport sigure, eficiente şi de încredere. Iar Bucureşti nu este o excepţie. În prezent explorăm opţiunile pe care le avem la disponiţie, incluzând aici şi evaluarea semnificativului bazin local de talente“, a declarat pentru ZF Alana Saltzman, care face parte din echipa europeană de comunicare a Uber.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO