Business Hi-Tech

Un indian va supraveghea operaţiunile Telekom din România, în locul nemţoaicei Claudia Nemat

Un indian va supraveghea operaţiunile Telekom din...

Autor: Adrian Seceleanu

07.07.2016, 17:08 1191

Indianul Srini Gopalan, un manager cu o lungă experienţă în industria de telecomunicaţii, care şi-a petrecut o mare parte din carieră la Londra lucrând pentru giganţii Orange, T-Mobile şi Vodafone, este înlocuitorul Claudiei Nemat în boardul grupului german Deutsche Telekom în funcţia de coordonator al businessului european al gigantului, poziţie din care va juca un rol hotărâtor în deciziile pe care le va trebuie să le ia DT privind operaţiunile din România, inclusiv în delicatul subiect al privatizării fostei companii Romtelecom.

“Consiliul de Supraveghere al Deutsche Telekom l-a numit pe Srini Gopalan ca membru al Boardului pentru Europa. Srini Gopalan, în prezent Consumer Director pentru India în cadrul Bharti Airtel Limited, o companie indiană de telecomunicaţii, se va alătura Deutsche Telekom de la 1 octombrie 2016 şi, după o perioadă de acomodare, va prelua sarcinile Claudiei Nemat - care va conduce noul departament de tehnologie şi inovaţie şi va renunţa la responsabilităţile legate de operaţiunile din Europa - cu începere de la 1 ianuarie 2017”, a anunţat grupul Deutsche Telekom.

“Srini Gopalan cunoaşte compania şi industria, are experienţă internaţională şi atitudinea potrivită pentru a continua munca Claudiei Nemat”, a declarat Ulrich Lehner, Preşedintele Consiliului de Supraveghere al Deutsche Telekom.

„Întărim expertiza în marketing şi vânzări cu noul nostru lider pe Europa, care are o experienţă extinsă pe segmentul dedicat clienţilor rezidenţiali”, a declarat Timotheus Hoettges, Chief Executive Officer, Deutsche Telekom.
În cadrul Bharti Airtel, Srini Gopalan a fost responsabil cu operaţiunile pe segmentul rezidenţial în 23 de regiuni ale Indiei, acoperind servicii de broadband şi TV prin satelit, alături de comunicaţii mobile.

Înainte de Bharti Airtel, Srini Gopalan a lucrat în Marea Britanie timp de peste zece ani - la început în diferite poziţii în cadrul Capital One, furnizor american de servicii financiare, de unde a plecat în 2009 din poziţia de Managing Director pentru Marea Britanie. Apoi a lucrat în calitate de Chief Marketing Officer la T-Mobile Marea Britanie, unde a fost responsabil pe marketing şi vânzări. El a făcut parte din echipa de management care a condus T-Mobile Marea Britanie în etapa constituirii joint-venture-lui cu Orange, everything-everywhere. Ulterior, a lucrat ca director al diviziei de consumer în cadrul Vodafone UK timp de trei ani.
Srini Gopalan a studiat Administrarea Afacerilor la Colegiul St. Stephen’s din New Delhi şi apoi a obţinut titlul de MBA de la IIM Ahmedabad, “cea mai bună şcoală de business din India.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO