UPC România, unul dintre cei maimari jucători de pe piaţa locală telecom, şi-a îmbunătăţitperformanţele în al doilea trimestru din acest an, odată cureducerea pierderilor de clienţi de pe cablul TV şi creşterileînregistrate pe celelalte segmente de business în raport cu primultrimestru din 2011, potrivit datelor din raportul financiar alcompaniei americane Liberty Global, proprietaruloperatorului.
Compania a continuat să câştige clienţi pe televiziunea prinsatelit: 6.500 (plus 2,8%) în al doilea trimestru, astfel cănumărul total de clienţi pe servicii video la finele lunii iunieera de 1.124.300, cu 1,23% mai mic decât în martie.
Pe telefonie fixă compania a ajuns la 159.800 clienţi (plus15.000de clienţi sau 10,4% faţă de martie), iar pe internet UPC avea258.000 de utilizatori, în creştere cu 1.800 de utilizatori (0,7%)faţă de martie. Per total, numărul total de abonamente al UPCRomânia a fost de 1.540.700 în iunie, în creştere uşoară faţă demartie (plus 1.400 de abonamente, sau 0,09%).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels