Business Hi-Tech

UPC România a crescut în trim. 2: + 8% pe net, +2% pe TV, + 16% pe telefonie, inclusiv în urma unor achiziţii

UPC România a crescut în trim. 2: + 8% pe net, +2% pe...

Autor: Adrian Seceleanu

08.08.2017, 01:10 706

Compania de cablu UPC România a înregistrat creşteri în linie ale numărului de clienţi şi de abonamente pentru principalele servicii oferite, rezultate obţinute inclusiv pe fondul unor achiziţii şi ale extinderii reţelei fixe către noi zone, conform datelor publicate de gigantul american Liberty Global, acţionarul operatorului.

Compania a înregistrat următoarele rezultate în al doilea trimestru:
- o scădere de 7,5% (20.500) a abonamentelor la cablu analogic, până la 254.100 contracte;

- o creştere de 6,1% (37.600) a abonamentelor la cablu digital, până la 654.900 contracte;

- numărul total de abonamente pe cablu a urcat cu 1,9% (17.100) până la 909.000 contracte;

- numărul de clienţi la serviciile de satelit TV a crescut cu 2,1% (7.200) la 352.100 astfel că numărul total de clienţi pentru serviciile de televiziune a avansat cu 2% (24.300) la 1,261 milioane;

- numărul de clienţi pentru serviciile de internet fix a urcat cu 8,1% (41.400) la 553.700 iar cel al utilizatorilor de telefonie fixă cu 16,2% (70.300) la 503.200;

- numărul total de abonamente a urcat cu 6,2% (136.000) la 2,318 milioane în timp ce numărul de clienţi a fost mai mare cu 4,2% (51.900) până la 1,297 milioane.

Expansiunea reţelei fixe a continuat, numărul de gospodării în care UPC poate oferi servicii digitale crescând cu 10% (267.900) la 2,940 milioane.

Evoluţia a fost determinată şi de achiziţii realizate de UPC în al doilea trimestru, conform raportului Liberty Global. Compania a raportat achiziţia unui număr neprecizat de operatori, cu reţele care acoperă 7.000 de gospodării, şi care aveau 3.500 de abonamente la cablu TV analogic şI 2.000 de abonamente la net fix.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO