Business Hi-Tech

UX Studio: Optimizarea site-urilor retailerilor online este esenţială pentru creşterea vânzărilor

UX Studio: Optimizarea site-urilor retailerilor online...

Autor: Ioana Nita

05.07.2017, 00:04 271
Primul pas în dezvoltarea unui business de comerţ electronic îl reprezintă atragerea de vizitatori pe site, retailerii online investind iniţial în această direcţie, însă apoi, odată creată masa critică de vizite pe lună, cel mai important lucru este convertirea acestora în clienţi, precum şi fidelizarea lor, aspecte care se pot realiza cu ajutorul unor procedee de optimizare a ratei de conversie şi de îmbunătăţire de experienţei utilizatorilor. Astfel, un magazin online îşi poate creşte vânzările cu peste 10% dacă rata de conversie se majorează cu doar 0,1 puncte procentuale, potrivit UX Studio, un start-up local specializat în furnizarea de servicii de optimizare a ratei de conversie şi a experienţei utilizatorilor în mediul online. „Dacă un magazin online are lunar 200.000 vizite, o rată de conversie de 0,7% şi o valoare medie a comenzii de 400 lei, atunci magazinul respectiv generează un volum lunar de vânzări de 560.000 lei. Prin serviciile de optimizare a site-ului, rata de conversie a acestui magazin poate creşte de la 0,7% la 0,8%, caz în care, păstrând aceiaşi para­metri, vânzările ar creşte cu 80.000 lei, sumă importantă în totalul cifrei de afaceri”, a explicat Eugen Potlog, fondatorul UX Studio. De profesie economist şi cu o experienţă de peste 10 ani în industria de marketing digital, el a înfiinţat start-up-ul în urmă cu mai puţin de două luni, după ce a renunţat la poziţia ocupată în cadrul Conversion Marketing, una dintre cele mai mari agenţii digitale din România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO