Vânzări record de Black Friday pe segmentul de modă online: cel mai mare retailer a vândut produse în valoare de peste 26 mil. lei, plus 50%

21 nov 2017 Autor: Ioana Nita

Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă de pe piaţa locală, a înregistrat vânzări de 26,2 milioane de lei, fără TVA, plus 50% faţă de anul trecut, în cadrul ediţiei de anul acesta a campaniei de reduceri Black Friday. Campania s-a desfăşurat din seara zilei de 16 noiembrie şi până la finalul zilei de 17 noiembrie.
 
„Shopping pe mobil şi produse de lux la cele mai bune preţuri din an au fost opţiunile clienţilor Fashion Days de Black Friday, când am depăşit toate recordurile sta­bilite anterior. Traficul pe mobil a fost cel mai mare de până acum, numărul de co­menzi plasate s-a situat, de asemenea, la cel mai înalt nivel, iar bugetul clienţilor pen­tru o­biecte vestimentare şi încălţăminte a fost peste aşteptări, semn că românii s-au răs­făţat în această campanie, special gân­dită pentru a le oferi acces la produsele do­rite în cel mai natural mod pentru ei şi la cele mai bune preţuri din an“, a declarat Ro­bert Berza, director general al Fashion Days.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.11.2017

 
Cuvinte cheie:
crestere
, black friday
, vanzari
, moda
, online
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide