Vânzările de accesorii telecom Tellur au crescut cu 25% la 11 luni

6 dec 2017 Autor: Ioana Nita

Brandul local de accesorii telecom şi de divertisment Tellur, comercializat de ABN Systems International, a înregistrat în primele 11 luni ale acestui an o creştere a vânzărilor de 25% ca valoare şi de 33%  ca volum în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului 2016, pe fondul cererii crescute pentru anumite tipuri de produse. 

„Avem peste 1.400 de produse în catalog, cu aproximativ 50% mai multe ca în 2016, cu care acoperim o cerere extrem de extinsă, de la produse foarte accesibile, precum căştile Urban, până la produse premium, cum ar fi căştile Tellur Morpheus Zeal, Sedna True Wireless series sau boxele din seria Jazz”, a declarat George Barbu, director comercial al ABN Systems International. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.12.2017

 
Cuvinte cheie:
produse
, crestere
, international
, accesorii
, cerere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide