Business Hi-Tech

Vânzările globale ale Fortinet au crescut cu 36% în T1, la peste 250 mil. de dolari

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Ioana Nita

28.04.2015, 00:00 156

Fortinet, compania americană specializată în furnizarea de soluţii de securitate a reţelelor, a obţinut în primul trimestru al acestui an vânzări în valoare totală de 254,3 milioane de dolari, cu 36% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

”Creşterea vânzărilor în primul trimestru este cea mai mare de până acum din momentul în care am devenit o companie publică, acum mai bine de 5 ani (…) În primul trimestru a crescut numărul contractelor mari încheiate câştigate în faţa competitorilor şi am adăugat peste 8.000 de clienţi la baza noastră ce însumează mai mult de 200.000 de conturi şi include mare parte a celor din top Fortune Global 100”, a declarat Ken Xie, fondator, preşedinte şi director executiv al Fortinet.

n primele trei luni ale anului veniturile companiei au ajuns la 212,9 milioane de dolari, plus 26% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014. Pe plan local, Fortinet este prezentă prin intermediul partenerilor, astfel că echipa companiei americane numără în prezent doar cinci persoane, care acoperă activităţile de prevânzare, vânzare şi gestionarea canalelor de distribuţie.

„Numărul partenerilor oficiali (integratori/reselleri) a crescut cu peste 35% în 2014 faţă de 2013, iar aproape 50% din inginerii certificaţi din regiune se află în România“, a declarat pentru ZF în urmă cu două luni Adrian Danciu, director regional al Fortinet. Compania concurează pe piaţa de soluţii de securitate IT cu jucători precum Cisco sau Checkpoint.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO