Business Hi-Tech

Vânzările online realizate prin reţeaua de afiliere 2Parale s-au apropiat de 130 mil. lei în ultimele 12 luni

Vânzările online realizate prin reţeaua de afiliere...

Autor: Ioana Nita

20.05.2016, 00:00 309

Agenţia locală de marketing afiliat 2Parale a contorizat în perioada 1 mai 2015 – 30 aprilie 2016 circa 550.000 de tranzacţii online realizate prin intermediul reţelei sale, valoarea acestora ajungând la 127 milioane de lei. Cea mai mare pondere a avut-o sectorul IT&C, care a generat aproape 24% (30 milioane lei) din valoarea cumulată a vânzărilor online intermediate de 2Parale, urmat îndeaproape de sectorul de modă şi produse de înfrumuseţare cu un procent de 23%

(29 milioane lei). În total, magazinele IT&C online au înregistrat 42.000 de tranzacţii cu ajutorul reţelei de marketing afiliat, cele mai vândute produse fiind cele ale marilor branduri internaţionale – Samsung, Philips, Acer, Asus, Apple şi Lenovo. În cazul sectorului de modă şi produse de înfrumuseţare, numărul tranzacţiilor online realizate prin 2Parale s-a situat la 142.000, cele mai comercializate articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte fiind rochiile şi pantofii.

În intervalul 1 mai 2015 – 30 aprilie 2016, românii au realizat cu 25% mai multe cumpărături online prin intermediul 2Parale comparativ cu 1 mai 2014 – 30 aprilie 2015, reţeaua de marketing afiliat generând un trafic total de peste 48 de milioane de click-uri către mai mult de 500 de magazine online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO