Vânzările retailerului online Fashion Days au crescut cu 70% în opt luni din 2017, ajungând la 119 milioane lei

26 sep 2017 Autor: Ioana Nita

Retailerul online de modă Fashion Days, parte a grupului eMag, şi-a majorat veniturile cu 70% în primele opt luni ale acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016, ajungând astfel la o cifră de afaceri de 119 milioane lei. La nivel de grup, creşterea s-a situat la 60%, vânzările Fashion Days în România, Ungaria şi Bulgaria depăşind 41 milioane euro.

„În România şi regiunea în care suntem prezenţi, ne-am propus, de la începutul anului, să creştem foarte mult pe toate palierele, atât la nivelul vânzărilor, al numărului de clienţi, al brandurilor din ofertă şi să accelerăm investiţiile pentru a sprijini creşterile estimate. În cele trei ţări în care suntem prezenţi, de-a lungul timpului, peste 700.000 de clienţi au comandat cu încredere de pe Fashion Days şi doar de la începutul anului am vândut peste 2,18 milioane de produse”, a declarat Robert Berza, CEO-ul Fashion Days.

Creşterea înregistrată în ultimele luni de Fashion Days se datorează noii strategii comerciale care pune accent pe nevoile şi experienţa clienţilor, campaniilor de marketing realizate şi noilor servicii şi soluţii implementate. Astfel, retailerul online a introdus peste 90 de branduri noi în portofoliu, a lansat noua campanie de toamnă/iarnă sub platforma de brand „Wear confidence//Order confidence” şi a introdus instrumentului Fit Finder, care identifică şi recomandă măsura potrivită fiecărui client. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.09.2017

 
Cuvinte cheie:
retailer online
, Fashion Days
, vanzari
, branduri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide