Business Hi-Tech

Veniturile din servicii ale Vodafone au crescut în iulie-septembrie cu 4,1%, la 186 mil. euro, iar numărul total de utilizatori a ajuns la 9,75 milioane

Veniturile din servicii ale Vodafone au crescut în...

Autor: Cristina Bellu

14.11.2017, 09:40 131

Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, a înregistrat în trimestrul încheiat la 30 septembrie venituri din servicii de 186 milioane de euro, în creştere cu 4,1% faţă de perioada similară a anului trecut, la un număr total de 9,75 milioane de clienţi, în creştere cu 386.219 utilizatori, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.

Din numărul total de clienţi, 9.037.191 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

ARPU mobil al Vodafone România a fost de 6,1 euro în cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2017.

Abonaţii serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienţi ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 60%. Ponderea segmentului de utilizatori ai serviciilor pre-plătite în baza totală de clienţi ai serviciilor mobile a crescut cu 0,4 puncte procentuale faţă de trimestrul anterior.

În acelaşi timp, consumul de date mobile a crescut cu 90% în trimestrul încheiat la 30 septembrie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

În perioada iulie-septembrie, Vodafone România a lansat Vodafone Pass, care le permite clienţilor să achiziţioneze opţiuni prin care au acces la aplicaţiile de social media, streaming video şi de muzică, fără a consuma traficul de date din abonament.

În plus, Vodafone România a lansat recent Supernet™ 4.5G, oferindu-le clienţilor optimizare superioară pentru streaming video, securitate îmbunătăţită integrată în reţea şi lăţime de bandă mai mare.

„Ultimul trimestru a fost marcat de lansarea unor oferte inovatoare, cum ar fi Vodafone Pass, care au dus la creşterea susţinută a bazei noastre de clienţi. Am continuat, de asemenea, să ne concentrăm pe îmbunătăţirea reţelei, prioritate concretizată prin recenta lansare a Supernet™ 4.5G, şi să le oferim clienţilor cea mai bună experienţă de utilizare, recunoscută prin confirmarea de către Ookla a superiorităţii reţelei Vodafone România şi acordarea titlului de Cea Mai Rapidă Reţea Mobilă din ţară", spune Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone Group are divizii în 26 de ţări, 48 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 30 septembrie 2017, Vodafone Group avea 522,8 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 18,8 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India şi toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO