Business Hi-Tech

Veniturile Orange România au scăzut cu 2% în T2/2019, la 269 mil. euro. Numărul total de clienţi ai operatorului a crescut cu 2%, la aproape 11 milioane de clienţi pentru serviciile mobile şi fixe

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: Piaţa din România este din ce în ce mai competitivă

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: Piaţa din România este din ce în ce mai competitivă

Autor: Adrian Seceleanu

26.07.2019, 00:07 525

Cifra de afaceri a Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, a scăzut în al doilea trimestru din 2019 cu 2,4%, la 268,5 mil. euro, în principal pe fondul „modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă şi al scăderii uşoare a vânzărilor de echipamente“, chiar dacă numărul total de clienţi pentru servicii fixe şi mobile al companiei a crescut. La nivelul primului semestru compania a avut venituri de 538 mil. euro, în scădere cu aproape 2% faţă de anul anterior, când încasările au fost de 546 mil. euro.

„Pe o piaţă ce devine tot mai competitivă, eforturile noastre se concentrează pe oferirea celor mai bune servicii convergente pentru clienţi, a soluţiilor integrate de IT&C pentru afaceri, pe creşterea segmentului de servicii financiare mobile şi pe dezvoltarea abilităţilor digitale şi a metodei de lucru Agile în echipe. Investiţiile continue în reţea reprezintă o fundaţie pentru toate acestea. Mai mult decât atât, ele creează premisele unui sistem digital ultramodern şi oferă acces la noi oportunităţi de dezvoltare în societate, deschizând totodată calea spre noi servicii ce pot fi dezvoltate pe o astfel de infrastructură“, a declarat despre rezultate Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO