Veniturile polonezilor de la RTB House, activi şi în România pe publicitate online, au atins 7 mil. euro

10 feb 2016 Autor: Oana Stupinean

RTB House, un start-up polonez specializat în publicitatea online cu operaţiuni şi în România, a înregistrat anul trecut venituri de 7 mil. euro, în creştere cu 80%. Înfiinţat în 2012, cu o investiţie iniţială de 350.000 de euro, RTB House activează acum în peste 30 de pieţe, din ţări ca Bulgaria, Cehia, Franţa, Germania, Maroc, Polonia, România, Rusia.

În România, RTB House are peste 70 de clienţi, care activează în zona comerţului electronic, printre care se numără Altex.ro, Avon.ro, Cel.ro, Evomag.ro, FashionUP.ro, OLX.ro, Orange.ro, Shopmania.ro, Fashiondays.ro. Compania dezvoltă propriile instrumente pentru cumpărarea de spaţiu publicitar şi afişarea de bannere prin licitaţii în timp real.

„Compania a evoluat rapid de la o afacere europeană locală la o companie globală, punând accentul pe dezvoltarea structurilor de vânzări în noi pieţe, cum ar fi Indonezia, Malaiezia, Thailanda, Brazilia, Mexic, Chile şi Argentina.

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 10.02.2016

 
Cuvinte cheie:
Venituri
, polonezi
, RTB House
, publicitate online
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide