Business Hi-Tech

Veniturile retailerului online Fashion Days au scăzut cu 3%

Evgeniya Markova, directorul de marketing al Fashion Days

2014 a fost un an foarte important pentru Fashion Days pentru că am schimbat modelul de business.

Practic, Fashion Days s-a transformat dintr-un club de «shopping» pe bază de invitaţie care oferea campanii limitate în timp şi cantitate într-un magazin online deschis publicului larg.

Evgeniya Markova, directorul de marketing al Fashion Days 2014 a fost un an foarte important pentru Fashion Days pentru că am schimbat modelul de business. Practic, Fashion Days s-a transformat dintr-un club de «shopping» pe bază de invitaţie care oferea campanii limitate în timp şi cantitate într-un magazin online deschis publicului larg.

Autor: Ioana Nita

30.06.2015, 00:08 1380

„Ne-am concentrat pe optimizarea operaţiunilor şi a costurilor pentru a deveni profitabili, şi nu pe creşterea afacerilor“, a declarat Evgeniya Markova, head of brand marketing în cadrul grupului Fashion Days.

Retailerul online de modă Fashion Days, cumpărat în urmă cu două luni de eMag, a înregistrat anul trecut în România venituri de 208,2 milioane de lei (46,8 milioane euro), în scădere uşoară (3%) faţă de 2013, când afacerile s-au situat la 214,7 milioane de lei (48,6 milioane euro), potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.

Sumele raportate de Fashion Days la Ministerul de Finanţe reprezintă vânzările de pe plan local, la care se adaugă serviciile oferite către celelalte entităţi ale grupului. Fashion Days are localizat în România  centrul logistic - trei depozite din care livrează produsele în alte şase ţări din Europa Centrală şi de Est unde are operaţiuni.  Afacerile la nivel de grup nu au fost însă făcute publice.

„2014 a fost un an foarte important pentru Fashion Days pentru că am schimbat modelul de business. Practic, Fashion Days s-a transformat dintr-un club de «shopping» pe bază de invitaţie care oferea campanii limitate în timp şi cantitate într-un magazin online deschis publicului larg unde clienţii au la dispoziţie o gamă variată de peste 500.000 de produse de la peste 1.000 de branduri. Înainte vindeam doar colecţii mai vechi ale diferitelor branduri, însă acum cea mai mare parte din portofoliul nostru de produse este formată din cele mai noi colecţii ale brandurilor“, a declarat pentru ZF Evgeniya Markova, head of brand marketing în cadrul grupului Fashion Days. Ea a adăugat că focusul companiei a fost optimizarea operaţiunilor şi a costurilor pentru a ajunge pe profit, şi nu atât de mult pe creş­terea businessului ca în anii anteriori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO