Business Hi-Tech

Veniturile UPC au crescut cu 1% în T2, dar numărul abonaţilor a scăzut

04.08.2010, 11:48 40

UPC România, numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, aobţinut în al doilea trimestru venituri mai mari cu 1% comparativcu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce numărul total alabonaţilor a scăzut cu 3,1%, au anunţat reprezentanţii companiei.Astfel, numărul contractelor cu clienţii a scăzut la 1,589 milioanela 30 iunie 2010, cu 54.400 mai puţini decât la finele primuluitrimestru. Compania a pierdut clienţi pe segmentul de cablu analog,atât din cauza condiţiilor dificile de piaţă, dar şi ca urmare apromovării agresive a serviciilor de televiziune digitală şi HD, aumai spus reprezentanţii operatorului.

"Odată cu deprecierea nivelului de trai, s-a putut observa şi omodificare a comportamentului românilor, tradusă prin renunţarea laanumite servicii. La nivel local, s-a remarcat de asemenea şimigrarea anumitor clienţi către operatori cu preţuri mai micipentru un conţinut TV mai restrâns", a declarat directorulfinanciar al UPC România, Severina Pascu.

Compania a înregistrat creşteri ale bazei de clienţi pe cabludigital, HD, internet şi telefonie.

UPC România avea, la jumătatea acestui an, 737.100 de clienţi peserviciile de cablu analog, 254.000 pe cablu digital, 187.400 peDTH (televiziune prin satelit), 263.500 pe internet, respectiv147.400 pe telefonie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO