Business Hi-Tech

Vicepreşedinte Liberty Global (UPC): Clienţii judecă acum serviciile de internet fix după cât de bine le merge reţeaua Wi-Fi

Pieter Vervoort, vicepreşedinte al Liberty Global: Pentru clienţi, conectivitatea la internet este ca oxigenul

Pieter Vervoort, vicepreşedinte al Liberty Global: Pentru clienţi, conectivitatea la internet este ca oxigenul

Autor: Adrian Seceleanu

09.10.2017, 00:05 594

Calitatea acoperirii în interiorul întregii gospodării a reţelei fără fir (Wi-Fi) reprezintă acum principalul criteriu după care utilizatorii îşi evaluează furnizorul de internet fix în condiţiile în care obiceiurile clienţilor s-au schimbat dramatic în ultimii ani, echipamentele mobile (smartphone, tabletă, laptop) fiind utilizate din ce în ce mai mult şi acasă.

„Noi cumpărăm Wi-Fi, nu internet fix, asta ne spun acum clienţii”, a declarat în cadrul unei întâlniri cu media Pieter Vervoort, vicepreşedinte pentru produse de conectivitate în cadrul grupului american Liberty Global (LGI), cel mai mare operator de cablu TV şi internet fix din lume şi al treilea furnizor de net fix din România după numărul de clienţi. „Conectivitatea la internet de pe fix sau mobil este pe primul plan acum, este ca oxigenul pentru clienţi. Obiceiurile de consum static al conţi­nutului s-au dus, acum clienţii au un stil de viaţă fluid.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO