INTERVIU

Vodafone: Prioritatea noastră este să digitalizăm toate procesele de interacţiune cu clienţii

7 dec 2017 Autor: Adrian Seceleanu

♦ Pe termen lung, ambiţia Vodafone este ca un client să poată realiza în mediul digital tot ceea ce acum poate face prin call center sau într-un magazin. Numărul de interacţiuni digitale cu utilizatorii s-a dublat faţă de anul anterior.

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă cu aproximativ 9 milioane de clienţi şi una dintre cele mai mari companii locale, are ca obiectiv pe termen lung să digitalizeze toate procesele de interacţiune cu utilizatorii, astfel încât aceştia să poată realiza într-un mediu digital tot ceea ce acum pot face doar într-un magazin sau prin intermediul unui agent din call center.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 07.12.2017

 
Cuvinte cheie:
clienti
, aplicatie
, vodafone
, mediu
, refuz
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide