Business Hi-Tech

Vodafone: Prioritatea noastră este să digitalizăm toate procesele de interacţiune cu clienţii

Ana Alexe, director customer operations, Vodafone România: Oricât ai împinge tu, companie, mediul digital nu poţi atinge doar astfel volumele acestea, există deja o obişnuinţă a utilizatorilor de a intra pe site, în aplicaţie.

Ana Alexe, director customer operations, Vodafone România: Oricât ai împinge tu, companie, mediul digital nu poţi atinge doar astfel volumele acestea, există deja o obişnuinţă a utilizatorilor de a intra pe site, în aplicaţie.

Autor: Adrian Seceleanu

07.12.2017, 00:08 731

♦ Pe termen lung, ambiţia Vodafone este ca un client să poată realiza în mediul digital tot ceea ce acum poate face prin call center sau într-un magazin. Numărul de interacţiuni digitale cu utilizatorii s-a dublat faţă de anul anterior.

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă cu aproximativ 9 milioane de clienţi şi una dintre cele mai mari companii locale, are ca obiectiv pe termen lung să digitalizeze toate procesele de interacţiune cu utilizatorii, astfel încât aceştia să poată realiza într-un mediu digital tot ceea ce acum pot face doar într-un magazin sau prin intermediul unui agent din call center.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO