Excluzând impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 1,1%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului fiscal precedent, potrivit unui comunicat transmis de Vodafone.
Numărul de clienţi ai Vodafone România a crescut cu 57.064 faţă de trimestrul precedent, intervalul ianaurie-martie, la 8,138 milioane de clienţi. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, numărul de clienţi a crescut cu 339.943.
La 30 iunie, abonaţii serviciilor Vodafone reprezentau 40,4% din baza de clienţi, iar utilizatorii de cartele preplătite 59,6%. Utilizatorii serviciilor prepay au înregistrat o creştere de 0,3 puncte procentuale faţă de trimesttrul precedent şi cu 2,6 puncte procentuale comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) s-a situat în primul trimestru al anului fiscal în curs la 6,5 euro, comparativ cu 6 euro în precedentul trimestru şi 7,2 euro în perioada similară a anului precedent, se arată în raportul financiar al grupului britanic.
Veniturile din date mobile au crescut cu 26,3% faţă de trimestrul similar din anul fiscal trecut.
Veniturile din servicii la nivelul întregului grup britanic au scăzut în primul trimestru cu 3,5%, în bază organică, la 10,16 miliarde de lire sterline (12 miliarde de euro).
(Suma în euro a fost calculată la cursul de 1,18 euro pentru o liră sterlină, recomandat pentru perioada aprilie-iunie în raportul financiar al grupului britanic Vodafone)
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels