Business Hi-Tech

World Class a investit 150.000 € într-o platformă online pentru individualizarea antrenamentelor

Mikael Fredholm, CEO al World Class pentru România şi Serbia

Mikael Fredholm, CEO al World Class pentru România şi Serbia

Autor: Ioana Nita

22.03.2016, 00:07 2134

World Class România, cea mai mare reţea de centre de fitness de pe plan local după afaceri, a investit 150.000 de euro într-un proiect în care smartphone-ul este elementul central prin care compania încearcă să-şi fidelizeze clienţii şi să atragă noi membri. 

Vânzările de telefoane mobile inte­li­gente au ajuns de la aproape 500.000 de unităţi în urmă cu şase ani, la circa 3,5 milioane de unităţi anul tre­cut, smartphone-urile trans­for­mând o serie de industrii precum cea de retail, transport sau financiar-bancară. 

Proiectul, numit „Let’s Go You“, le pune la dispoziţie mem­bri­lor clu­bu­lui un program nutriţional şi de an­trenament personalizat prin inter­me­diul unei platforme online şi al unei aplicaţii mobile dedicate.

„Valoarea totală a investiţiei în programul Let’s Go You s-a ridicat la suma de 150.000 de euro. De la iniţiativa programului până la lansarea efectivă a acestuia , inclusiv teste şi alte corecturi, realizarea pro­iec­tului Let’s Go You a durat 6 luni“, a spus Mikael Fredholm, CEO al World Class pentru România şi Serbia.

Utilizatorii programului „Let’s Go You“ au acces permanent la in­for­maţii despre planul alimentar, an­tre­namente şi pot comunica prin live chat cu nutriţionistul şi antrenorul per­sonal. De la lansarea programului de la sfârşitul lunii ianuarie şi până în pre­zent, programul „Let’s Go You“ a adunat circa 3.000 de utilizatori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO