Business Hi-Tech

Yahoo se agaţă de Facebook cu noua pagină de start

Yahoo se agaţă de Facebook cu noua pagină de start

Autor: Cătălina Butan

20.02.2013, 15:47 2032

Yahoo lucrează la o nouă interfaţă grafică a site-ului, parte a unei strategii de creştere a traficului pe site, care a urmat un trend descendent în ultimul timp, scrie Wall Street Journal.

Noul display pune accent pe ştirile de actualitate şi pe informaţii de care utilizatorii sunt direcţi interesaţi, preluate în principal de pe conturile lor de Facebook.

Articolele apreciate şi cele distribuite de către utilizatorii Facebook vor fi utilizate de către Yahoo pentru crearea unei secţiuni de update constant al articolelor pe pagina principală.

Utilizatorii Yahoo vor putea să-şi aleagă tipul de ştiri care să apară în secţiunea de noutăţi în funcţiile de propriile interese.

Pentru ca noul display să funcţioneze, utilizatorii trebuie să fie logaţi pe site-ul Yahoo precum şi să permită separat ca Yahoo să aibă acces la contul lor de Facebook.

Cei care nu au cont Facebook vor putea accesa o mare parte din conţinutul site-ului. Yahoo poate personaliza informaţia pe care un utilizator o putea accesa pe site în funcţie de căutările anterioare, de exemplu în funcţie de ultimele articole citite.

În plus, noua interfaţă va permite utilizatorilor să adauge informaţii personalizate, precum vremea locală, horocop sau notificări privind zilele de naştere ale prietenilor. Astfel de aplicaţii pot fi accesate acum prin intermediul programului My Yahoo.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO