Yellow.Menu, aplicaţia care aduce prânzul la birou, a depăşit pragul de 10.000 de comenzi la cinci luni de la lansare

26 ian 2016 Autor: Oana Stupinean

Yellow.Menu, aplicaţia care le permite utilizatorilor să comande masa de prânz direct de pe smartphone, a avut peste 10.000 de comenzi de la circa 2.500 de clienţi în mai puţin de cinci luni de la lansare. „Yellow.Menu vrea să revoluţioneze conceptul de prânz la birou, oferind posibilitatea de a savura o mâncare sănătoasă, proaspătă şi delicioasă, pregătită de chefi cu experienţă internaţională, la un preţ corect şi în cel mai scurt timp posibil de livrare“, a spus Florin Stoian, fondator al Yellow.Menu. Utilizatorii pot programa cu o seară înainte intervalul orar în care să fie livrat meniul de prânz ales, iar plata se poate face direct din aplicaţie cu cardul bancar. După plasarea comenzii, utilizatorii pot vizualiza în timp real pe hartă locaţia în care se află curierul. Yellow.Menu a fost lansat anul trecut, cu o investiţie de aproape 300.000 de euro, din care 100.000 de euro au reprezentat echipamentele pentru bucătărie. Firma are o hală de producţie de 250 mp în nordul Bucureştiului. Toate procesele de livrare şi plată sunt controlate de societate. Meniul realizat de chefii care coordonează bucătăria Yellow.Menu include zilnic 12 preparate premium. Clienţii Yellow.Menu preferă preparatele din carne de vită, peşte şi fructe de mare, având în fiecare zi la dispoziţie opţiuni pentru toate gusturile, dar şi fresh-uri şi smoothie-uri de fructe, ce completează un meniu sănătos. Aplicaţia Yellow.Menu este disponibilă pe iOS, Android, dar şi în versiune web.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.01.2016

 
Cuvinte cheie:
aplicatie
, comenzi
, lansare
, birou
, prag
, clienti
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide