Business Hi-Tech
Yves Martin, directorul de marketing al Orange România: Sperăm ca o parte din creşterea economică să se simtă şi în telecom. Competiţia este foarte agresivă, dar piaţa are „filon“ de creştere
Yves Martin, directorul de marketing al Orange România: Eforturile noastre sunt concentrate pe 4 piloni principali: inovaţia, experienţa clienţilor, marketingul concentrat pe reţea şi brandul.
- Dincolo de brand şi reţea, fiecare detaliu din interacţiunea companiei cu clienţii este important pentru că Orange se poate diferenţia astfel pe piaţă.
- Românii vor pachete fix-mobil, dar viteza de adopţie nu este la fel de mare ca în Spania.
- Standardele pieţei locale de telecom sunt foarte ridicate, iar românii adoptă noile tehnologii mai repede ca vesticii, cel puţin în mediul urban.
Competiţia din România este extrem de „agresivă“, iar venitul mediu pe client este mai mic decât în alte ţări din regiune însă piaţa de telecom păstrează resurse de creştere în contextul în care economia are o evoluţie pozitivă, iar românii au un apetit ridicat pentru tehnologie, afirmă francezul Yves Martin, în primul său interviu de la preluarea, în mai 2016, a mandatului de director de marketing al Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă după venituri, profit şi numărul de clienţi.
De 20 de ani lucrează pentru Orange
„Când vedem creşterea economică determinată de creşterea salariilor dar şi de alţi factori, ne-ar plăcea ca o parte din această creştere să meargă către industria de telecomunicaţii. (…) Este o poziţionare strategică aici, pentru că suntem încrezători într-o ţară unde există creştere economică, unde oamenii sunt din ce în ce mai conştienţi de tehnologiile disponibile pe piaţă. Simt că oamenii din România sunt mai conştienţi de tehnologiile disponibile, cel puţin oamenii din Bucureşti, pentru că nu am văzut încă toată România. (…) Abilitatea românilor de a utiliza noi tehnologii - este parte a ceea ce eu numesc prospeţime şi energie - este foarte mare“, a declarat Martin, oferind ca exemplu uşurinţa cu care au fost acceptate în România aplicaţiile de comandă a taxiurilor.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Finanţele ţării la două luni: deraiază cheltuielile cu salariile bugetarilor, bunuri şi servicii şi plăţile de capital
-
Guvernul de la Chişinău vrea sursele de capital pe care le are România. Dorin Recean, premier: Pilonul II şi Pilonul III de pensii alimentează piaţa
-
Cine sunt primii antreprenori care fac investiţii cu fonduri din Tranziţie Justă?
-
Radu Mustaţă, Marsh: Focusul României trebuie să fie pe proiectele mari, strategice. Planul ambiţios pe care România îl are în nuclear este foarte aliniat cu tot ce se înâmplă în jurul nostru
-
Călin Costinaş, Profi: Preţurile la alimente au început să scadă. De la începutul anului, la produsele fresh şi ultrafresh vedem deflaţie
-
Dunca Expediţii: Vedem scădere în mai multe sectoare. Avem doar două-trei camioane săptămânal cu inputuri pentru agricultură, faţă de 10-15 camioane în T1/2023
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Corneliu Perianu, iPensii: Ne-am propus să democratizăm şi să digitalizăm procesul de aderare la un fond de pensii facultative Pilonul III în România
-
Dan Bădin, Partener Servicii Fiscale, Deloitte România: Investiţiile în energie – favorizate de context, frânate de fiscalitate
-
ZF Investiţi în România! Andrei Timofte, Transilvania Construcţii: În următorii 5 ani vrem să ne dublăm portofoliul de industrial şi să ajungem la 500.000 mp de spaţii logistice şi industriale
-
ELI Parks dezvoltă pentru RetuRO centrul logistic regional din Ploieşti, de 6.200 mp
-
Azi are loc conferinţa ZF HR Trends 2024: „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor”. Piaţa muncii, sub lupă: managerii, directorii de resurse umane, trainerii, consultanţii şi headhunterii discută cele mai importante tendinţe din piaţa resurselor umane
-
ZF Economia verde. Daniela Rusu, Precious Circuit, brand de accesorii care reciclează deşeuri electronice: „Am vrut să fim o portavoce pentru promovarea ideii de sustenabilitate, să transmitem un mesaj privind nevoia de a fi mai atenţi la mediul din jur“
-
Afaceri de la Zero. Geanina Manea pariază pe sucurile naturale presate la rece U LAV şi vrea să le listeze în băcănii
-
Mark Beacom, CEO Black Sea Oil & Gas: Încercăm să luăm decizia de investiţii pentru parcul solar anul acesta şi ne uităm la biogaz ca la o activitate separată de proiectul Midia din Marea Neagră
-
ZF 15 minute cu un antreprenor. Raluca Voicu, Franchwise: Tot mai multe companii antreprenoriale îşi doresc extinderea în afara ţării. Un proiect de dezvoltare în franciză dincolo de graniţe durează între 12 şi 18 luni
-
Best of ZF Power Summit 2024. Giles Dickson, WindEurope: Abia am ieşit din îngrozitoarea dependenţă de gazul rusesc, hai să nu intrăm într-una similară cu China. Putem construi proiectele eoliene cu echipamente europene, iar băncile trebuie să susţină acest interes.