Business Hi-Tech

Yves Martin, directorul de marketing al Orange România: Sperăm ca o parte din creşterea economică să se simtă şi în telecom. Competiţia este foarte agresivă, dar piaţa are „filon“ de creştere

Yves Martin, directorul de marketing al Orange România: Eforturile noastre sunt concentrate pe 4 piloni principali: inovaţia, experienţa clienţilor, marketingul concentrat pe reţea şi brandul.

Yves Martin, directorul de marketing al Orange România: Eforturile noastre sunt concentrate pe 4 piloni principali: inovaţia, experienţa clienţilor, marketingul concentrat pe reţea şi brandul.

Autor: Adrian Seceleanu

14.09.2017, 00:06 406
- Dincolo de brand şi reţea, fiecare detaliu din interacţiunea companiei cu clienţii este important pentru că Orange se poate diferenţia astfel pe piaţă. - Românii vor pachete fix-mobil, dar viteza de adopţie nu este la fel de mare ca în Spania. - Standardele pieţei locale de telecom sunt foarte ridicate, iar românii adoptă noile tehnologii mai repede ca vesticii, cel puţin în mediul urban.
Competiţia din România este extrem de „agresivă“, iar venitul mediu pe client este mai mic decât în alte ţări din regiune însă piaţa de telecom păstrează resurse de creştere în contextul în care economia are o evoluţie pozitivă, iar românii au un apetit ridicat pentru tehnologie, afirmă francezul Yves Martin, în primul său interviu de la preluarea, în mai 2016, a mandatului de di­rec­tor de marketing al Orange, liderul pieţei locale de te­lefonie mobilă după venituri, profit şi numărul de clienţi. De 20 de ani lucrează pentru Orange „Când vedem creşterea economică determinată de creşterea salariilor dar şi de alţi factori, ne-ar plăcea ca o parte din această creştere să meargă către industria de te­le­comunicaţii. (…) Este o poziţionare strategică aici, pen­tru că suntem încrezători într-o ţară unde există cre­şte­re economică, unde oamenii sunt din ce în ce mai con­ştien­ţi de tehnologiile disponibile pe piaţă. Simt că oamenii din România sunt mai conştienţi de tehnologiile disponibile, cel puţin oamenii din Bucureşti, pentru că nu am văzut încă toată România. (…) Abilitatea românilor de a utiliza noi tehnologii - este parte a ceea ce eu numesc pros­peţime şi energie - este foarte mare“, a declarat Mar­tin, oferind ca exemplu uşurinţa cu care au fost acceptate în România aplicaţiile de comandă a taxiurilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO