Business Hi-Tech

ZF Digital ’14: De ce intră retailerii clasici în online?

ZF Digital ’14: De ce intră retailerii clasici în...

Autor: Adrian Seceleanu

22.10.2014, 00:03 149
Care sunt experienţele Cora şi Mobexpert după intrarea pe segmentul de vânzări online şi ca planuri de viitor au? În ce măsură au început companiile care în trecut au avut doar magazine „clasice“ să fie interesate de deschiderea unui canal de vânzare pe internet şi de ce? Cum au evoluat în acest an plăţile cu cardul pe internet? Ce pot face companiile pentru a atrage vânzări odată ce îşi deschid un magazin online?

Acestea sunt câteva dintre întrebările la care vor răspunde invitaţii unui panel dedicat cumpărăturilor prin internet: Dorin Boerescu - CEO, 2Parale; Marius Deak – fondator & CEO, GreenPixel & Avandor; Claudia Mirică - Coordonator, Cora Drive; Daniel Nicolescu - CEO al PayU şi Bogdan Staicu - Executive Director, Mobexpert.

A patra ediţie a ZF Digital are loc pe 27 şi 28 octombrie la hotelul Pullman din Bucureşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO