Business Hi-Tech

Dragoş Jurcă, director de vânzări la TP-Link: Vrem să vindem 15.000 de smartphone-uri în România până la finele lui 2017

Dragoş Jurcă, director de vânzări la TP-Link: „TP-Link este singurul producător de networking care îşi concepe, produce şi testează integral produsele exclusiv intern“

Dragoş Jurcă, director de vânzări la TP-Link: „TP-Link este singurul producător de networking care îşi concepe, produce şi testează integral produsele exclusiv intern“

Autor: Ioana Nita

25.08.2016, 00:06 780

TP-Link, unul dintre cei mai mari producători de echipamente de reţelistică la nivel mondial, are în plan să vândă 15.000 de smartphone-uri în România până la finalul anului viitor, urmând să ajungă astfel la o cotă de 2% pe piaţa de telefoane inteligente comercializate în lanţurile tradiţionale de retail (fără abonament). Compania chineză, cu afaceri anuale de peste 30 milioane de lei pe plan local, a intrat recent pe piaţa de smartphone-uri, ca urmare a strategiei de diversificare a portofoliului de produse.

„Ţintim o cotă de 2% din piaţa de smartphone-uri SIM free (fără abonament – n. red.) până la finalul lui 2017, ceea ce înseamnă circa 15.000 de terminale. Piaţa de telefoane inteligente SIM free se situează potrivit estimărilor specialiştilor la circa un milion de terminale, în care sunt incluse însă toate tipurile de smartphone-uri - atât modele premium, cât şi din gamele mid şi entry-level”, a declarat Dragoş Jurcă, direc­tor de vânzări în cadrul TP-Link România.

Pe piaţa de echipamente de reţelistică - routere, switch-uri etc. - compania chineză este lider atât la nivel global, cât şi local. În România, TP-Link deţine 60% din volumul vânzărilor de produse de reţelistică.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO