Business Hi-Tech

ZF Live. Iulian Stanciu, CEO eMAG: Creştem cu 20% la 4,8 mld. lei şi ne apropiem de break-even

Autor: Roxana Rosu

15.11.2018, 00:07 2199

Grupul eMAG, prezent pe piaţa din România, dar şi Ungaria, Bulgaria şi Polonia, estimează pentru anul financiar 2018 o cifră de afaceri de 4,8 miliarde lei, faţă de circa 4,06 miliarde lei anul trecut, retailerul apro­piindu-se de break-even după investiţii de 200 milioane euro derulate în re­giune în ultimii ani.

„România este pro­fitabilă de anul tre­cut şi va fi şi anul acesta. Încă mai in­ves­tim în celelalte com­panii. În Bulgaria ne apropiem de break-even. Investim încă în Ungaria, Polo­nia, în Sameday, în Fashion Days. Ne apropiem de zero la nivel de grup. Am investit 200 mil. euro şi s-a văzut în creşterea regională . Am construit cea mai puternică tehnologie din regiune, cu programatori români“, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG, la emisiunea ZF Live.

Şeful celui mai mare retailer online din România este optimist cu privire la evoluţia din 2019, având în vedere că este încă loc de creştere pe piaţă şi o mare parte a populaţie este încă nedigitalizată, chiar dacă are acces la telefon şi internet.

eMag organizează anul acesta cea de a opta ediţie de Black Friday, vineri dimineaţă. Anul trecut, vânzările din timpul campaniei s-au ridicat la 360 milioane lei, fiind înregistrate opt milioane de vizite pe site, iar 50.000 de oameni au cumpărat în premieră. Pentru acest an, compania mizează pe vânzări de 400 milioane lei şi 55.000 de clienţi noi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO