Business Internaţional

Cât de scumpă este vizibilitatea pe piaţă? Volkswagen investeşte 3,3 miliarde de euro în misiunea de a deveni un brand relevant pe piaţa americană

Cât de scumpă este vizibilitatea pe piaţă? Volkswagen...

Autor: Alex Ciutacu

15.01.2018, 19:56 126

Compania Volkswagen a dezvăluit noua versiune a modelului Jetta şi a transmis că va investi peste 3,3 miliarde de dolari în America de Nord pentru a creşte relevanţa brandului în Statele Unite, potrivit Bloomberg.

Majoritatea investiţiilor companiei, până în 202, se vor orienta către modele noi, printre care şi două vehicule sport. Aproximativ 1,2 miliarde din cheltuieli se vor duce direct înspre SUA.

„De data aceasta, vrem să o facem cum trebuie”, a transmis Herbert Diess, preşedinte al mărcii VW, în timp ce dezvăluia modelul Jetta, în valoare de 18.500 de dolari, care a fost cea mai vândută maşină a companiei în Statele Unite în 2017. „Anul trecut, ne-am redus semnificativ pierderile”, în America de Nord, spunea acesta.

Compania plănuieşte să ajungă la profit în America de Nord, până în 2020.

„Vrem să câştigăm o cotă de piaţă cât mai mare şi să creştem de la un jucător de nişă, la un brand cu adevărat relevant în Statele Unite”, transmite Hinrich Woebcken, preşedinte al business-ului VW în America de Nord.  Anul trecut, cota de piaţă a companiei a crescut la 2%, de la 1,8%, condusă de vânzările nouilor SUV-uri produse.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO