Cea mai nouă achiziţie cu care gigantul Microsoft vrea să dea o lovitură Google-ului: A cumpărat „Snapchat-ul educaţiei”, start-up-ul Flipgrid pe care îl pune la dispoziţia şcolilor

18 iun 2018 Autor: Alex Ciutacu

Microsoft a cumpărat Flipgrid, un start-up din sectorul educaţiei, care a dezvoltat o aplicaţie ce permite studenţilor să înregistreze şi să distribuie în cadrul colectivului de colegi, potrivit CNBC.

Termenii tranzacţiei nu au fost anunţaţi încă.

Mutarea arată determinarea Microsoft să rămâne printre liderii din tehnologie în ceea ce priveşte educaţia, unde aplicaţia Chromebooks de la Google prinde din ce în ce mai mult teren.

Aplicaţia Flipgrid poate fi utilizată gratuit începând de astăzi. Şcolile care au deja o subscripţie plătită vor primi de la Microsoft banii înapoi.

Achiziţia vine la jumătate de an după ce Microsoft a anunţat un posibil parteneriat cu Flipgrid. Astăzi, Flipgrid este o aplicaţie integrată cu mai multe produse ale Microsoft, printre care Teams – prin care poţi discuta cu alte persoane şi OneNote prin care poţi lua notiţie.

O legătură complicată se afişează în privinţa celorlalte parteneriate Flipgrid, unde start-up-ul plăteşte către Amazon pentru a folosi spaţiul de cloud Amazon Web Services – acesta fiind în concurenţă directă cu serviciul Azure de la Microsoft.

O legătură complicată se afişează în privinţa celorlalte parteneriate Flipgrid, unde start-up-ul plăteşte către Amazon pentru a folosi spaţiul de cloud Amazon Web Services – acesta fiind în concurenţă directă cu serviciul Azure de la Microsoft.

Aplicaţia lansată de start-up-ul din Minneapolis, care a fost creată iniţial cu numele Vidku, a fost descrisă drept Instagram-ul sau Snapchat-ul educaţiei, potrivit TechCrunch. 

 

 

 
Cuvinte cheie:
microsoft
, educatie
, cumparare
, achizitie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide