Business Internaţional

Cum să vinzi lux ieftin? Ceasurile Filippo Loreti sunt mai ieftine pentru că se comercializează doar online

Cum să vinzi lux ieftin? Ceasurile Filippo Loreti sunt...

Autor: Alexandra Cepăreanu

24.03.2018, 16:01 2802

Ceasurile de lux Filippo Loreti se achiziţionează doar online, deoarece costurile asociate comercianţilor cu amănuntul, publicităţii şi altor cheltuieli legate de vânzările tradiţionale de ceasuri de lux au ca rezultat o majorare a preţurilor cu până la 4.000% faţă de costurile de producţie, potrivit site-ului filippoloreti.com, scrie Business Insider.

Citând după romanticul francez Victor Hugo, din secolul al XIX-lea, „nu există nimic atât de puternic ca o idee a cărui timp a sosit”.

În acest caz, „ideea” în cauză face referire la  folosirea  crowdfunding-ului  online pentru a ajuta la lansarea şi scalarea unui produs sau serviciu. Mai exact, se referă la Kickstarter, la care apelează producătorii  care beneficiază de ajutor public pentru a strânge capital pentru întreprinderi care, probabil, nu s-ar fi ridicat niciodată prin intermediul metodelor tradiţionale de creştere a afacerilor.

Kickstarter a fost folosit pentru prima dată de către fraţii Danielius şi Matas Jakutis, născuţi în Lituania, care au lansat prima lor campanie Kickstarter în 2015, scopul fiind  să strângă o finanţare de 20.000 de dolari pentru brand-ul lor Filippo Loreti, dar au reuşit, într-o singură lună, să strângă aproape un milion de dolari.

Anul următor, când s-a lansat a doua colecţie de ceasuri marca Filippo Loreti, compania a început a doua rundă de strangere de fonduri online, iar de data aceasta au strâns peste cinci milioane de dolari, din nou în mai puţin de o lună.

Aceste două finanţări au făcut ca Filippo Loreti să fie cel mai finanţat brand prin folosirea finanţării de tip Kickstarter şi una dintre cele mai reuşite companii de ceasuri de lux.

Pentru public aceste finanţări au însemnat să îşi poată permite achiziţionarea ceasurilor de brand Filippo Loreti, pentru care alte mărci ar putea percepe preţuri de 1.000 de dolari sau chiar mai mult, în maijoritatea cazurilor.

În prezent, cel mai scump ceas Filippo Loreti ajunge la suma de 609 dolari, fiind un ceas din categoria de lux.

Însă, spre deosebire de alte mărci de lux, produsele Filippo Loreti nu se vor găsi în paginile cataloagelor pentru promovare, toate ceasurile putând fi achiziţionate online. Acestea sunt expediate imediat către clienţi, fiind un model de vânzare directă, fără intermediari, metodă de vânzare ce reduce foarte mult costurile totale.

Potrivit site-ului Filippo Loreti, costurile  asociate comercianţilor cu amănuntul, publicităţii şi altor cheltuieli legate de vânzările tradiţionale de ceasuri de lux au ca rezultat o majorare a preţurilor  cu până la 4.000% faţă de costurile de producţie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO