Business Internaţional

Dropbox, noul star din hi-tech american, a crescut cu aproape 50% la debutul pe piaţa bursieră Nasdaq, majorând valoarea companiei la 10 miliarde de dolari

Dropbox, noul star din hi-tech american, a crescut cu...
23.03.2018, 18:26 1116
 
 
În oferta publică de vânzare de acţiuni, Dropbox s-a vândut către investitori la 21%/acţ., ca la debutul pe piaţa bursieră să ajungă la 29$.
 
Dropbox, care oferă servicii de găzduire a fişierelor, a ieşit pe bursă într-o perioadă destul de proastă pentru investitori, cu burse în scădere din cauza războiul comercial declanşat de preşedintele american Donald Trump, în special la adresa Chinei care în ultimii 30 de ani le-a furat milioane de locuri de muncă americanilor şi le-a invadat piaţa cu produsele lor, creeând un deficit comercial Statelor Unite de 100 de miliarde de dolari anual.
 
Joi seară, bursa de la New York a scăzut cu 3%, ceea ce a făcut ca vineri dimineaţă şi pieţele europene să înregistreze pierderi importntae. Vineri după-amiază bursa de la New York a deschis în creştere, dar a scăzut imediat, investitorii stând cu degetul pe tasta "sell", deoarece nu ştiu ce consecinţe vor avea deciziile lui Donald Trump.
 
Dropbox a crescut într-o perioadă în care Facebookm a înregistrat cea mia mare scădere bursieră. de aproape 50 de miliarde de dolari în câteva zile din cauza scandalului în care este implicată reţeaua socială cu Cambridge Analitica, o firmă care a extras şi a prelucrat datele utilizatorilor Facebook în încercarea de a le influenţa deciziile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO