Business Internaţional

Echipa lui Donald Trump intensifică investiţiile în publicitate electorală în următoarele săptămâni

Echipa lui Donald Trump intensifică investiţiile în...

Autor: Mihai Draghici

29.08.2016, 22:23 117

Una din temele principale ale noii strategii publicitare este portretizarea lui Hillary Clinton drept un politician care, dacă ar deveni preşedinte, ar reduce numărul locurilor de muncă.

Echipa republicană a contractat reclame electorale în state care sunt disputate înaintea scrutinului prezidenţial programat pe 8 noiembrie - Ohio, Pennsylvania, Carolina de Nord, Florida, New Hampshire, Virginia, Iowa, Colorado şi Nevada.

Până în prezent, tabăra democrată a investit mult mai mult decât echipa lui Donald Trump în publicitate electorală. Începând din iunie, echipa lui Hillary Clinton a cheltuit peste 77 de milioane de dolari pe publicitate audio-vizuală în statele disputate, conform diviziei politice a firmei de profil Kantar Media.

"Mesajul politic privind oportunităţile economice funcţionează, iar electoratul din statele disputate se îndreaptă în direcţia cea bună", a declarat Jason Miller, un consilier pentru comunicare al lui Donald Trump. "Dat fiind că Hillary Clinton nu pare să aibă o campanie foarte activă săptămâna aceasta şi în contextul în care crede că are asigurate voturile multor comunităţi, considerăm că este momentul adecvat pentru a evidenţia avantajele pe care Donald Trump le-ar oferi economiei americane", a subliniat Miller.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO