Business Internaţional

Facebook dă lovitura în cursa pentru detronarea televiziunii clasice

Facebook dă lovitura în cursa pentru detronarea...

Autor: Alex Ciutacu

10.08.2017, 12:16 2506

Facebook încearcă să înlocuiască televiziunea clasică, în comportamentul consumatorilor, prin lansarea, începând de joi, a unei noi rubrici video, potrivit Business Insider.

Noua rubrică se va intitula „Watch” şi va găzdui o serie de show-uri recomandate de BuzzFeed, Tastemade, ATTN şi Conde Nast, potrivit surselor citate.

Facebook pariază pe conţinutul video de înaltă calitate drept un atuu important în păstrarea utilizatorilor, în special, pentru segmentul demografic mai tânăr, care se îndreaptă deja spre noile posibilităţi video oferite de Snapchat.

„Sperăm ca Watch să găzduiască o gamă largă de programe, de la reality show-uri, comedii şi până la transmisiuni live din sport”, a anunţat Mark Zuckerberg, CEO al Facebook, într-o postare pe pagina personală.

Utilizatorii vor avea posibilitatea de a-şi crea un „watchlist” pentru a rămâne la curent cu ultimele episoade din show-urile pe care le urmăresc, acestea devenind valabile şi pe aplicaţia de TV a Facebook.

Printre categoriile rubricii vor exista titluri precum „most talked about” pentru a urmări trendurile, sau „friends are watching” pentru a alimenta sfera de interese comune ale grupurilor de prieteni.

Facebook intenţionează să difuzeze programe live în care gazda emisiunii să răspundă în timp real la comentariile utilizatorilor, în cadrul unor transmisiuni precum meciurile de baseball din Major League Baseball.

Potrivit manierei tradiţionale a Facebook-ului, rubrica nu va deveni valabilă în acelaşi timp pentru toţi utilizatorii, dar în decurs de o lună, va fi disponibilă pentru utilizatorii din toată lumea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO