Business Internaţional

Facebook loveşte din plin în branduri, publicaţii şi business-uri. Zuckerberg anunţă o revoluţie în newsfeed: ”Vom promova postările care îndeamnă la conversaţii între familie şi prieteni”

Facebook loveşte din plin în branduri, publicaţii şi...

Autor: Ştefan Stan

12.01.2018, 11:33 18442

Facebook anunţă o serie de schimbări majore a newsfeed-ului, făcând postările brandurilor, business-urilor şi publicaţiilor mult mai puţin vizibile. În schimb, conţinutul care generează conversaţii între familie şi prieteni va fi promovat pe reţeaua de socializare, anunţă Mark Zuckerberg pe pagina sa de Facebook.

Drept rezultat, pe parcursul următoarelor săptămâni, organizaţiile prezente pe Facebook vor vedea popularitatea postărilor că scade.

”Am primit feedback din partea comunităţii că postările publice din partea brandurilor, business-urilor şi publicaţiilor aglomerează foarte tare momentele personale care ne ajută să ne apropiăm mai mult unii de alţii”, a scris Zuckerberg.

El a spus că îşi asumă responsabilitatea, împreună cu echipa de la Facebook, să se asigure că reţeaua de socializare este un factor pozitiv în vieţile oamenilor.

Dacă va fi promovat conţinutul public, va fi pentru a încuraja comunitatea să interacţioneze, la fel cum se întâmplă cu grupurile care vorbesc despre seriale, filme sau sport.

Un alt exemplu dat de Facebook într-o postare separată este legat de feed-urile video, care au tendinţa să genereze interacţiune majoră.

”Făcând aceste schimbări, mă aştept ca timpul petrecut de oameni pe Facebook, precum şi unele interacţiuni să scadă. Dar timpul pe care alegeţi să îl petreceţi va fi mult mai valoros”, a spus Zuckerberg. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO