Business Internaţional

LinkedIn cumpără un start-up cu 175 mil. dolari

LinkedIn cumpără un start-up cu 175 mil. dolari

Autor: Luciana Georgescu

23.07.2014, 13:14 694

Reţeaua de socializare profesională LinkedIn a anunţat că a ajuns la o înţelegere pentru a achiziţiona compania Bizo, specializată în facilitarea legăturilor dintre agenţiile de publicitate şi oamenii de afaceri, scrie TechCrunch.

Tranzacţia este evaluată la 175 de milioane de dolari, dintre care 90% vor fi plătiţi cash, iar 10% în acţiuni.

Bizo a apărut în 2008 ca o platformă de marketing, care a reuşit să strângă finanţări totale de 20 de milioane de dolari, dar şi datorii de 12,5 milioane de dolari. În 2012, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 22 de milioane de dolari.

David Thacker, vice-preşedinte LinkedIn, argumentează tranzacţia prin creşterea pieţei de publicitate business-to-business pe reţeaua de socializare profesională, în special pe zona de publicitate sponsorizată. LinkedIn a raportat că divizia de Soluţii de Marketing a generat o cifră de afaceri de aproape 102 milioane de dolari în primul trimestru al anului, cu o rată anuală de creştere de 36%.

Reţeaua de socializare profesională a mai anunţat că achiziţia Bizo ar putea ajuta compania să îşi îmbunătăţească ofertele pentru clienţi.

“Obiectivul nostru este să integrăm ofertele Bizo în produsele de marketing pe care LinkedIn le oferă deja, în încercarea de a oferi un instrument cât mai puternic pentru brandurile care vor să creeze relaţii strânse cu oamenii de afaceri”, a spus Thacker.  Bizo va continua să îşi onoreze contractele existente, însă LinkedIn va contrui o nouă bază de date cu soluţii de marketing, care nu va fi disponibilă foştilor clienţi ai start-upului.

LinkedIn a mai anunţat că tranzacţia va fi încheiată în al treila trimestru al anului şi că o mare parte din echipa Bizo i se va alătura companiei.

“Suntem nerăbdători să aduce experienţa şi tehnologiile companiei Bizo în propriul nostru sistem”, a spus Deep Nishar, vice-preşedintele de produs la LinkedIn. “Abilitatea noastră de a le intrgra soluţiile business-to-business cu produsele noastre de marketing, va transforma LinkedIn în cea mai eficientă platformă de marketing pentru oamenii din lumea afacerilor”, a adăugat Nishar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO