Business Internaţional

Netflix îşi intensifică lupta cu Amazon în India: Cum vrea compania să câştige simpatia spectatorilor locali

Netflix îşi intensifică lupta cu Amazon în India: Cum...

Autor: Corina Zamfir

06.08.2017, 13:12 75

Compania americană Netflix, care operează una dintre cele mai puternice platforme online de conţinut video la cerere, a anunţat că lansează două seriale originale pentru piaţa din India ca parte a efortul său de a le oferii spectatorilor locali ceea ce îşi doresc, scrie CNN Money.

"Suntem încântaţi să ne extindem seriile de emisiuni originale în India", a declarat Erik Barmack, vicepreşedintele serialelor originale internaţionale de la Netflix. "Aceste proiecte au subiecte locale specifice, dar vor fi perfecte şi pentru publicul nostru global".

Unul dintre noile showuri TV, "Again", are în prim-plan nişte detectivi cu puteri supranaturale conduşi de femei. Acesta va fi scris de Marisha Mukherjee, care a lucrat şi la serialul de succes de la ABC, "Quantico".

Cel de-al doilea, "Selection Day", se bazează pe un roman despre cricket scris de Aravind Adiga, care a primit premiul Man Booker 2008 pentru cartea sa, "The White Tiger".

Netflix a atins în luna aprilie pragul de 100 de milioane de abonaţi, la un deceniu după ce compania a început să difuzeze online filme şi seriale. Compania a raportat un număr de 98,75 milioane de abonamente la finalul primului trimestru din acest an, în creştere faţă de 81,5 milioane în urmă cu un an, dar sub estimările analiştilor care pariaseră pe 98,9 milioane de „contracte”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO