Motto: “Îmbracă-te bine ca să ai succes”

Nu mai ştii cu ce să te îmbraci la birou şi vrei să abandonezi stilul clasic? Iată ce îţi propun două antreprenoare

19 mar 2017 Autor: Corina Zamfir

Dorie Smith (stânga), Emelyn Northway (dreapta)

Dorie Smith (stânga), Emelyn Northway (dreapta)

“Îmbracă-te bine ca să ai succes” este unul dintre cele mai des întâlnite motto-uri care însă nu este deloc departe de adevăr. Studii recente au arătat că dacă eşti atent la modul în care te îmbraci la locul de muncă poate fi o strategie chiar eficace: hainele pe care le porţi pot influenţa modul în care omenii din jurul tău te percep şi arată câtă încredere ai în tine. Chiar şi aşa, nu este o sarcină uşoară să găseşti haine care să ţi se potrivească, scrie Business Insider.

Ideea hainelor Of Mercer a luat naştere la initiaţiva lui Emelyn Northway, fostă asistentă la Merrill Lynch, şi lui Dorie Smith, fostă consultantă la Deloitte, pe vremea când încă erau studente. Cele două s-au întâlnit la un eveniment la care au purtat aceeaşi rochie neagră, iar de atunci şi până la ceea ce reprezintă astăzi Of Mercer a mai fost doar un pas.

Of Mercer, unul dintre magazinele favorite ale celebrităţilor, este specializat în haine suficient de versatile pentru a putea fi purtate într-o varietate de locuri de muncă. Produsele sunt fabricate în New York City şi sunt vândute atât online, cât şi într-un magazin din cartierul Flatiron.

"Orice ai purta, fă în aşa fel încât să te simţi confortabil", a spus Dorie Smith. "Trăim cu toţii în această lume în care ne dorim ca femeile să aibă parte de succesul meritat, iar pentru a reuşi acest lucru, ele au nevoie să se simtă încrezătoare în ceea ce poartă", adaugă ea.

Iată ce le recomandă Emelyn Northway şi Dorie Smith femeilor de pretutindeni.

Business formal

Chiar dacă lucrezi într-un mediu formal, asta nu înseamnă că trebuie să porţi tot timpul acea uniform clasică cu costumul negru.

"În această categorie este propabil cel mai greu să-ţi alegi hainele deoarece vrei să te asiguri că eşti îmbrăcată corespunzător, dar, de asemenea, doreşti să ieşi în evidenţă", a spus Northway.

"Deoarece birourile adoptă din ce în ce mai mult stilul casual, îţi recomandăm să renunţi la costumele negre plictisitoare şi îmbrăţişezi piese vestimentare care sunt puţin mai neaşteptate".

 

 

Business casual

În iunie 2016, JP Morgan a trimis un anunţ prin care încuraja angajaţii să se îmbrace în stilul business casual, cu excepţia cazului în care se întâlneau cu clienţii. Alte firme cum ar fi PricewaterhouseCoopers şi BlackRock au urmat exemplul în relaxarea cerinţelor vestimentare la birou.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Casual

Codul vestimentar casual devine din ce în ce repede prima alegere a femeilor, în special în mediile de lucru creative şi antreprenoriale. Totuşi, asta nu înseamnă că ar trebui să apară la birou în blugi şi hanorac.

"Sfatul nostru este acela de a vă asigura întotdeauna că purtaţi şi o piesă vestimentară care e mai formală", a spus Northway.

"Dacă sunteţi într-un mediu în care se poartă des blugii, aruncăţi peste un blazer. Blazere au, de asemenea, o putere psihologică de a te face să te simţi că eşti gată să treci la treabă", adaugă ea.

Sursă foto: Business Insider

 
Cuvinte cheie:
haine
, refuz
, business
, femei
, motto
, succes
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide