Omul care a descoperit reţeta succesului din spatele Apple, Amazon, Facebook sau Google învaţă ”sosul secret” al unui succes răsunător. Ingredientul surpriză: eşecul

2 dec 2017 Autor: Alexandra Cepăreanu

Scott Galloway, profesor de marketing la NYU Stern -şcoală de business- şI autorul “The Four: AND-ul ascuns al Amazonului, Apple, Facebook şI Google” arată că unele dintre cele mai mari succese în tehnologie au avut parte de eşecuri publice majore, potrivit Business insider

“Există o diagramă faimoasă care ne spune ce cred oamenii că este succesul, cu o linie dreaptă ascendentă, apoi arată ce este succesul într-adevăr, iar asta este o multi-artă, o aventură.”, declară Scott Galloway.

Scott ne dezvăluie că există un motiv psihologic pentru care eşecul este un aspect important al succesului.

Dacă nu ai avut momente în care îţI venea să pleci de la birou şI să te duci să bei, înseamnă că nu te-ai străduit destul de tare. Iar aceste companii sunt foarte bune pentru a eşua, de asemenea, sunt fantastice în a-şi asuma riscuri mari.

Să pui metricele pe o astfel de firmă este foarte important, efectuarea infanticidului asupra proiectelor care nu funcţionează iar apoi trecerea la următorul pas. Fie că este vorba de un companii de telefonie, licitaţii, Amazon sau Facebook, toate acestea au făcut greşeli imense, dar pur şi simplu nu contează, pentru că au câştiguri uriaşe. Au o medie mare de bătaie, iar aşa cum a spus Jeff Bezon, fondator şi director general al companiei Amazon: îtrebuie să îţi  asumi riscuri. Un risc de unu la zece, dacă cred că pot plăti 100x.

Nu asta cred şi companiile tradiţionale, ele nu vor să îşI asume riscuri atât de mari. Societăţile vechi de economie nu lasă nimic verde dacă şansele de câştig sunt de doar 50% la lansare, iar apoi mai puţin, devenind animalele de companie a firmelor mari. Toţi intră într-o halucinaţie consensuală cu directorii generali pentru că uneori lasă acest tip de „copil brut” să trăiască mai mult decât trebuie.

Deci, aceste companii sunt mai reţinute în ceea ce priveşte asumarea mai multor riscuri, dar sunt şi mai disciplinate în ceea ce priveşte tragerea acestora.

 

 
Cuvinte cheie:
refuz
, succes
, facebook
, amazon
, apple
, business
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide